Wil Linga net zo graag die mooie werpkist in?
sterkte vandaag

Moderator: Charlie Angel
Jantina schreef: Ach, beestje weet ook niet wat haar allemaal overkomt, gek gevoel in haar buik en lijffie, niet wetende wat komen gaat.Geen kritiek hoor
Lizzy schreef: Nee, Linga blijft uit de buurt van de werpkist nu. Linga is super oer. Die weet "OK, daar is wat gaande, ik blijf er even weg". Het is eerder dat Biscuit graag zeker wil stellen dat Linga er uit de buurt blijft.leuk is dat hè? bij mijn vriendin hebben de overburen ook puppen, ben pas met haar mee geweest om even met de puppen te knuffelen (lekker die scherpe tandjes in je oor en neus
Ik ga zo meteen inderdaad even lekker slapen. Leo is wakker nu.
Ja, we hebben onwijze lieve buren! Het halve rijtje zit zich ook onwijs op de puppen te verheugen!
*Dorothea* schreef: Zo ik ben wakker. Ik denk dat ik zo maar even snel m'n dingen ga doen die ik nog moet doen, want zo te lezen gaat het niet lang meer duren.Heb jij een beetje geslapen!?
MarijeEnBoomer schreef: Heb jij een beetje geslapen!?Neuh, het leek wel alsof ik dienst had, dacht de hele tijd dat ik m'n telefoon hoorde. Nu heb ik een kwakende kikkerbeltoon en de rommelende geluiden die uit Indy z'n buik kwamen, leken er wel erg op.
*Dorothea* schreef: Neuh, het leek wel alsof ik dienst had, dacht de hele tijd dat ik m'n telefoon hoorde. Nu heb ik een kwakende kikkerbeltoon en de rommelende geluiden die uit Indy z'n buik kwamen, leken er wel erg op.Het wordt wel erg spannend nu. Heel veel plezier en ik hoop nu maar niet dat dit nog drie dagen duurt. Het is zo slecht voor jullie nachtrust![]()