Had vandaag weer een gans die de straat overstak om haku te lijf te gaan en er zit nu al een paar dagen een krolse kat in mijn tuin de buur katten te versieren

Het is weer gedaan met de rust

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef:De pot met zongedroogde tomaten is uit de koelkast gevallen, op de plavuizen, kapot.... Olie overal. Zucht....
Kaio schreef:Ik houd niet van dit weer, hele huis vol modderpoten, echt totaal geen ontkomen aan.![]()
Dat valt natuurlijk in het niet dat het niet goed gaat met opa senior, vrees het ergste. Maar ik moet toch nog ff een paar dagen kijken
Kaio schreef:Ik houd niet van dit weer, hele huis vol modderpoten, echt totaal geen ontkomen aan.Bah zeg. Ik hoop dat het meevalt.![]()
Dat valt natuurlijk in het niet dat het niet goed gaat met opa senior, vrees het ergste. Maar ik moet toch nog ff een paar dagen kijken
Siberienne schreef:Achter onze huizen is een landgoed en daar staan prachtige monumentale acacia's. Ok, mijn tuin is dus wekenlang wit vd bloesemblaadjes en ik veeg mij in de herfst ook een ongeluk. Maar ach, we genieten ook van de bomen. Zei mijn andere buurman toch serieus dat hij vond dat al die bomen maar om moesten want hij had zo'n last van de blaadjes.... Echt mijn mond viel open. Gelukkig gaat dat niet gebeuren !
Klaagje: ik ben moe en heb keelpijn. Hoop niet dat de griep mij nu ook te grazen gaat nemen![]()
Fenixjuh schreef:Ik ben juist blij met de lente!! Hoewel het stormige van vandaag ook lekker is...Gut , arme Jacy toch
Jacy's klaag: NOO!!!! Al mijn speelgoed in een doos!! Oh my gosh, hoe kun je![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn klaag: Christenuh wat heeft dat beest een zooi!! En dit zijn dan alleen de dingen die niet voor dagelijks gebruik zijn, zelfs zijn puzzels zitten nog niet in de doos![]()
![]()
hannabelgje schreef:Ik wil met mijn zieke hoofd op de bank liggen, maar daar ligt al een corgi.Hoort dat niet in het gelukstopic?![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
hannabelgje schreef:Ik wil met mijn zieke hoofd op de bank liggen, maar daar ligt al een corgi.Is dat niet een fijn kussen dan?![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Anne in Duitsland schreef:Hmmm misschien wel ja. Bedankt.
Hoort dat niet in het gelukstopic?![]()
Beterschap!