Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
Zucht de lente is begonnen hier >:(
Had vandaag weer een gans die de straat overstak om haku te lijf te gaan en er zit nu al een paar dagen een krolse kat in mijn tuin de buur katten te versieren >:(

Het is weer gedaan met de rust :-\
Door Fenixjuh
Ik ben juist blij met de lente!! Hoewel het stormige van vandaag ook lekker is...

Jacy's klaag: NOO!!!! Al mijn speelgoed in een doos!! Oh my gosh, hoe kun je :'( >:( :'( >:(

Afbeelding

Mijn klaag: Christenuh wat heeft dat beest een zooi!! En dit zijn dan alleen de dingen die niet voor dagelijks gebruik zijn, zelfs zijn puzzels zitten nog niet in de doos :o :censored2:

Afbeelding
Door Pauline
De pot met zongedroogde tomaten is uit de koelkast gevallen, op de plavuizen, kapot.... Olie overal. Zucht....

:-X
Door Kaio
Ik houd niet van dit weer, hele huis vol modderpoten, echt totaal geen ontkomen aan. >:(
Dat valt natuurlijk in het niet dat het niet goed gaat met opa senior, vrees het ergste. Maar ik moet toch nog ff een paar dagen kijken :-\
Door Angelique
Pauline schreef:De pot met zongedroogde tomaten is uit de koelkast gevallen, op de plavuizen, kapot.... Olie overal. Zucht....

:-X

Ow bah...zonde ook :(
Door Angelique
Kaio schreef:Ik houd niet van dit weer, hele huis vol modderpoten, echt totaal geen ontkomen aan. >:(
Dat valt natuurlijk in het niet dat het niet goed gaat met opa senior, vrees het ergste. Maar ik moet toch nog ff een paar dagen kijken :-\

Nee, die modderpoten ontkom je nu even niet aan :-X

Ruk van Oop :( :-\
Door hannabelgje
Kaio schreef:Ik houd niet van dit weer, hele huis vol modderpoten, echt totaal geen ontkomen aan. >:(
Bah zeg. Ik hoop dat het meevalt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:Achter onze huizen is een landgoed en daar staan prachtige monumentale acacia's. Ok, mijn tuin is dus wekenlang wit vd bloesemblaadjes en ik veeg mij in de herfst ook een ongeluk. Maar ach, we genieten ook van de bomen. Zei mijn andere buurman toch serieus dat hij vond dat al die bomen maar om moesten want hij had zo'n last van de blaadjes.... Echt mijn mond viel open. Gelukkig gaat dat niet gebeuren !

Klaagje: ik ben moe en heb keelpijn. Hoop niet dat de griep mij nu ook te grazen gaat nemen :-\ :-\

En dan gek opkijken als de eekhoorns, uilen etc straks ook weg zijn. Die willen ze wel houden, alleen die vieze bomen niet :biggrin2:

Beterschap :-*

En ik sluit me graag aan bij de modderpotenklacht >:(
Door smulpaap
Fenixjuh schreef:Ik ben juist blij met de lente!! Hoewel het stormige van vandaag ook lekker is...

Jacy's klaag: NOO!!!! Al mijn speelgoed in een doos!! Oh my gosh, hoe kun je :'( >:( :'( >:(

Afbeelding

Mijn klaag: Christenuh wat heeft dat beest een zooi!! En dit zijn dan alleen de dingen die niet voor dagelijks gebruik zijn, zelfs zijn puzzels zitten nog niet in de doos :o :censored2:

Afbeelding
Gut , arme Jacy toch :biggrin2: Ik dacht nog aan je . Hoe zou het er voorstaan met de verhuizing ;) Nog druk dus
Door Shanti en co
Hahaha, Jacy komt inderdaad geen speelgoed tekort. ;D

En iedereen succes met de modderpoten. Dat is dan wel een voordeel aan geen huisideren (nouja, we hebben een huismuis :biggrin2: ) hebben.

Het stormige weer is wel leuk als je binnen bent. Maar net door de regen naar huis gefietst en uiteraard in mijn totaal niet waterdichte zomerjas dus mijn hele trui was doorweekt. Een natte broek kan ik hebben maar voortaan wil ik echt mijn regenjas aan. :-X
En klaag twee, ik ben misselijk. Oké, het is misschien een beetje mijn eigen schuld (gister taart, alcohol, vanochtend begonnen met koffie en dan denken een bord vol wafels wel een goed idee is ::) ) maar leuk is het nog steeds niet.
Door hannabelgje
Ik wil met mijn zieke hoofd op de bank liggen, maar daar ligt al een corgi.

Door Anne in Zweden
hannabelgje schreef:Ik wil met mijn zieke hoofd op de bank liggen, maar daar ligt al een corgi. Afbeelding

Hoort dat niet in het gelukstopic? :smitten:

Beterschap!
Door Kaio
hannabelgje schreef:Ik wil met mijn zieke hoofd op de bank liggen, maar daar ligt al een corgi. Afbeelding

Is dat niet een fijn kussen dan? :D
Door hannabelgje
Anne in Duitsland schreef:
Hoort dat niet in het gelukstopic? :smitten:

Beterschap!
Hmmm misschien wel ja. Bedankt.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door