Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
DJ en Doerak schreef: @ Nynke: hoe was het bij de HA?Ze heeft een sterk vermoeden dat het het Syndroom van Tietze is. Dat is een ontsteking van het kraakbeen in het borstbeen en van de overgang tussen het borstbeen en de ribben. Ik mag 3*2 paracetamolletjes gaanslikken, kijken hoe dat gaat.
eelke schreef: Heet dat echt zo?Ja, het heet echt zo
Op zich wel erg fijn dat ze daar aan denkt!
Nynke schreef: Ja, het heet echt zoEn is dat iets engs om te hebben? Hoe dan ook klinkt het vervelend, beterschap!![]()
en als ik zo lees wat het inhoudt klinkt het inderdaad precies als wat ik voel.
Kaela schreef: En is dat iets engs om te hebben? Hoe dan ook klinkt het vervelend, beterschap!Het valt onder reumatische aandoeningen maar eng ?? Neuh, meer een vervelend gekneusd (blauw) gevoel in mijn borstgedeelte. Lastig wel, bukken is vervelend.
Angelique schreef: Ow dear, ja die kregen ons laatst ook om 3 uur snachts het nest uit.![]()
Nynke schreef: Het valt onder reumatische aandoeningen maar eng ?? Neuh, meer een vervelend gekneusd (blauw) gevoel in mijn borstgedeelte. Lastig wel, bukken is vervelend.
OT: Mijn rit voor morgen is nog niet binnen![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Heet dat echt zo?Dat was ook mijn eerste reactie.....
Mini's 3-tal schreef: Vandaag een latertje, wordt denk ik wel na middernacht voor ik klaar ben. Ik denk maar; uurtje factuurtje en dan mag ik vast wel een keer naar huis.Balen!!!