Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lees hier af en toe mee, om gemotiveerd te raken om iets te doen. Werkt niet  :biggrin2:. Vanavond op puppybezoek, altijd leuk. Vanmorgen mee geweest met de echo van mijn zus, 35 wk zwanger. Nooit eerder gezien zo'n echo. Heel leuk!

@ Nynke: hoe was het bij de HA?
Door Kaela
Ik ben vandaag op mijn eigen tijd naar huis gegaan, na dik 2 keer zoveel overwerk als mijn collega's over de afgelopen twee weken, terwijl ik de minste contract uren heb. Altijd leuk om dan ook nog voor zwakkeling uitgemaakt te worden.

Deze zwakkeling gaat zo kaasfondue maken en dan ga ik in winterslaap tot morgen. Ik mag uitslapen, want ik heb avonddienst. En dan gaan we met het clubje wel-leuke collega's eten bestellen omdat we vinden dat we iets lekkers verdiend hebben. Dat wordt vast gezellig.
Door Nynke
DJ en Doerak schreef: @ Nynke: hoe was het bij de HA?
Ze heeft een sterk vermoeden dat het het Syndroom van Tietze is. Dat is een ontsteking van het kraakbeen in het borstbeen en van de overgang tussen het borstbeen en de ribben. Ik mag 3*2 paracetamolletjes gaanslikken, kijken hoe dat gaat.
Door Nynke
eelke schreef: Heet dat echt zo?

Op zich wel erg fijn dat ze daar aan denkt!
Ja, het heet echt zo  :P :P  en als ik zo lees wat het inhoudt klinkt het inderdaad precies als wat ik voel.
Door Kaela
Nynke schreef: Ja, het heet echt zo  :P :P  en als ik zo lees wat het inhoudt klinkt het inderdaad precies als wat ik voel.
En is dat iets engs om te hebben? Hoe dan ook klinkt het vervelend, beterschap!
Door Nynke
Kaela schreef: En is dat iets engs om te hebben? Hoe dan ook klinkt het vervelend, beterschap!
Het valt onder reumatische aandoeningen maar eng ?? Neuh, meer een vervelend gekneusd (blauw) gevoel in mijn borstgedeelte.  Lastig wel, bukken is vervelend.

OT: Mijn rit voor morgen is nog niet binnen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Door rosmin
@Nynke
Fijn dat er niets ernstigs aan de hand is, hoop dat paracetamol je pijn wegneemt

Gisteren een heerlijke ontspannen dag in de sauna gehad en vandaag uitzicht op vrijdag Schiermonnikoog ...
life is good  :)
Nynke schreef: Het valt onder reumatische aandoeningen maar eng ?? Neuh, meer een vervelend gekneusd (blauw) gevoel in mijn borstgedeelte.  Lastig wel, bukken is vervelend.

OT: Mijn rit voor morgen is nog niet binnen :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Fijn om te horen dat het niks raars is, maar evengoed is het wel lastig.  :-\  Sterke, hoop dat je er snel vanaf bent.  :bigarmhug:
Door K&D
Vijver leeggevist, die is lek, en alle levende have in grote bakken gedaan.
Score; 3 shubunkins, 2 goudvissen, 1 winde (die is eruit gesprongen rip) en een stuk of 10 voorntjes. En een groene kikker :smitten: die verstuiverd op z'n rug in de modder lag. Ik ben dol op kikkers, behalve dan als ze de hele nacht kwaken...
Maandag gaat de hele rotzooi eruit, en komt er een nieuwe vijver.
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Vandaag een latertje, wordt denk ik wel na middernacht voor ik klaar ben. Ik denk maar; uurtje factuurtje en dan mag ik vast wel een keer naar huis.
Balen!!!

Meneer S is tegenwoordig bijna altijd pas na 20.00 uur thuis (vanaf 8-9 uur 's morgens). Maar morgen issie lekker vrij omdat hij zulke lange dagen gemaakt had deze week  :)
De rest is inderdaad uurtje factuurtje  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door