Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Dat moet dan wel vermeld worden, lijkt mij. Statiegeld is statiegeld, of je de emballage bon nou vandaag of morgen inlevert, likt mij.... Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad en ehhhhh 't gebeurt nogal eensDat zal het verschil zijn tussen een budget-budget winkel en een wat duurdere supermarkt ben ik bang. Wellicht is de Aldi blij dat de klant z'n bonnetje niet inlevert, omdat zij wel statiegeld uitgekeerd krijgen en zij dat niet door hoeven te sluizen naar de klant. Weer een paar kwartjes extra verdiend. De klant van de Aldi zal niet zo snel naar een andere winkel gaan, de klant van een duurdere supermarkt zal daarin makkelijker zijn en daarom zullen die waarschijnlijk wel wat coulance/service tonen. Immers zitten de Jumbo/C1000/AH/Coop/etc vaak vlak bij elkaar, zelfs in de wat grotere dorpen en niet alleen in steden.en dan kan het rustig 3 dagen later zijn dat ik 'm alsnog inlever.....
eelke schreef: Wat gebeurde er bij Humberto?!?ja er sprong iemand schreeuwend op tafel ofzo!
Mieke L. schreef: ja er sprong iemand schreeuwend op tafel ofzo!Nou he! Die jongen er achter was mega geschrokken en H bleef super cool!