Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Ik ga zo eens kijken voor een nieuw vriendje of vriendinnetje voor het zebravink mannetje zonder staartje, hij zit nu alleen in grote kooi, bij de andere 2 kan ie niet want het andere mannetje is beetje agressief naar hem toe en de goede sul verdedigd zich niet en kan ook niet echt goed vliegen. Is ongeveer 10 minuutjes op de fiets, dat moet kunnen in rugzak in doosje.
Door Nynke
Mijn wang is vandaag een stuk beter dan gisteren, jeetjemineetje, wat was ik ongelooflijk beroerd zeg  :( :( :(  Nu kijk ik weer helder uit mijn ogen :P 

Mijn zusje, zwager en hun 2 kinderen zijn echt heel verdrietig :'( :'( Ze hadden net 2 huisjes voor ze gevonden in NL want ze konden de pups zelf niet houden. 
Door koekje
Sien is een stinkdier.
Ik kwam net uit de keuken de woonkamer weer binnen en Sien zat achter de deur, waardoor de deur recht in haar flank tegen haar aankwam. Van schrik liet ze een enorme scheet. Nu is de woonkamer vergeven van de skunk-lucht  :-X
Door TMG1961
Zebravinkje heeft nieuw vriendje of vriendinnetje..is niet te zien aan buitenkant bij Japans meeuwtje. Heeft dezelfde kleur als vorige maar is iets kleiner. Hij was wel happy.

Net had iemand een stevige woordenwisseling met personeel van Aldi, ze had gisteren flessen ingeleverd maar was vergeten de bon af te geven. Dus deed ze dat vandaag, maar die werd niet aangenomen want was alleen geldig op de dag van afgifte. Vind ik persoonlijk belachelijk, iedereen kan wel eens iets vergeten. De vrouw was niet echt happy met Aldi en liet dat ook merken.
Dat moet dan wel vermeld worden, lijkt mij. Statiegeld is statiegeld, of je de emballage bon nou vandaag of morgen inlevert, likt mij.... Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad en ehhhhh 't gebeurt nogal eens  :-[ en dan kan het rustig 3 dagen later zijn dat ik 'm alsnog inlever.....
Door EliScooby
Inge en Bono schreef: Dat moet dan wel vermeld worden, lijkt mij. Statiegeld is statiegeld, of je de emballage bon nou vandaag of morgen inlevert, likt mij.... Ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad en ehhhhh 't gebeurt nogal eens  :-[ en dan kan het rustig 3 dagen later zijn dat ik 'm alsnog inlever.....
Dat zal het verschil zijn tussen een budget-budget winkel en een wat duurdere supermarkt ben ik bang. Wellicht is de Aldi blij dat de klant z'n bonnetje niet inlevert, omdat zij wel statiegeld uitgekeerd krijgen en zij dat niet door hoeven te sluizen naar de klant. Weer een paar kwartjes extra verdiend. De klant van de Aldi zal niet zo snel naar een andere winkel gaan, de klant van een duurdere supermarkt zal daarin makkelijker zijn en daarom zullen die waarschijnlijk wel wat coulance/service tonen. Immers zitten de Jumbo/C1000/AH/Coop/etc vaak vlak bij elkaar, zelfs in de wat grotere dorpen en niet alleen in steden.
Toch maar naar de ha geweest met mijn dikke lymfeknoop. Nu 5 dagen flink aan de onstekingsremmers en indien er dan geen verbetering is moet ik een echo laten maken. Laten we maar hopen dat dat niet nodig gaat zijn dan.
Kom je thuis zijn de duivelse buurkinderen vuurwerk af aan het steken. Mijn hond was nog niet bang van vuurwerk en is nu duidelijk not amused. Ook de katten zijn in paniek naar binnen gevlucht. Lekker weer. :-X
Door Nadia
Ik heb geïnformeerd bij vriendin. Die is bedrijfsleider bij de Aldi. Op de bon staat idd dat het enkel die dag ingeleverd mag worden. Maar de kassamedewerker moet er wel om vragen. Dat zal waarschijnlijk niet gebeurd zijn. Het heeft idd met zoiets te maken wat Michiel zegt. Mijn vriendin doet er niet moeilijk over als het dezelfde maand nog word  ingeleverd. Dan zit je in de zelfde  maand afsluiting.
Anders even het hoofdkantoor bellen.
Door TMG1961
Ik heb er geen last van, zoals gezegd heb ik nooit flessen met statiegeld dus ken dat probleem helemaal niet.
Kwam er vanmiddag wel achter dat eendenkarkassen heel erg veel vet kunnen hebben, had er eentje die uit 60% vet bestond, volgende keer als de ruggen er niet zijn toch maar nekken nemen, die zijn wat minder vet.

Heb serieuze problemen met m'n gewrichten, alles is heel stijf en stram en het buigen is echt pijnlijk. Het is mij momenteel TE vochtig en TE fris :(

Edit: Heb zelfs er serieus over nagedacht om richting zuid europa te verhuizen. Helaas 1 heel groot probleem..financieel zit dat er helaas niet in
Laatst gewijzigd door TMG1961 op ma 12 mei 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door K&D
Het is hier voor mensen met gewrichtsklachten inderdaad knudde. Dan ben je in zuid Europa veel beter af. Er zitten hele kolonies Hollanders aan de Costa Blanca, 3 x raden waarom...maar inderdaad, ondanks het goedkopere leven daar mot ut wel betaald worden. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door