Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

pike schreef:Daar mag ik toch inderdaad wel van uit gaan. Stel je voor dat je dat niet was, dan was al dat vele werk van Jeff voor niets geweest! En hadden alle bp'ers voor niets in de stress gezeten :biggrin2:
Weet je, er staat zoveel op een pagina, dat ik alles maar mondjesmaat ontdek. ::)
De verhuizing was sowieso noodzaak maar er is er maar 1 die de verhuizing zo perfect heeft kunnen uitvoeren en dat is mijn held Jeff. En Jeff heeft zoooooveeeeeeeeeeel werk hier aan gehad! (En nog, met mijn gezeik over de tomaten :biggrin2: ). Maar hee, ik word ook een dagje ouder, ik ontdek ook nieuwe dingen pas op mijn tempo :biggrin2:
Radja schreef:Heb toch nog ff een vraagje!

Ik zie anderen hun emoticons van Iphone of Ipad gebruiken,maar mij lukt dat niet! Ik krijg dan de melding dat die tekens niet worden ondersteund. Ligt dat aan mijn Ipad?

Dat zegt mij zo even niks. Wat is de melding precies? En gebruik je Safari of Tapatalk? En wat is de emoticon die je probeert te gebruiken? Krijg je die melding ook bij andere emoticons? Een hoop vragen maar ik kan even niet bedenken waar die melding vandaan komt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door