Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Admin schreef:Dan kan je ook proberen Instellingen, Safari, Data en cookies wissen. Hier staat hoe het moet als je een andere browser gebruikt. Zorg er wel voor dat je barfplaats eerst afsluit voordat je dat gaat doen.
Ja! Dankjewel Jeff, dat was de truuk. :groupwave2:

Kan ik 's ochtends tenminste weer gewoon op de Ipad lezen. De pc gaat pas veel later aan. ;D
Admin schreef:
Tapatalk wordt inderdaad standaard geladen met de pagina of je het gebruikt of niet. Ik zou er ook liever van af zijn maar veel mensen gebruiken het nou eenmaal. Dat van die nieuwe berichten tonen wordt wel opgelost maar ik moet nog even heel hard nadenken hoe.
Gezien Anne's reactie dacht ik dat het pijltje:
Afbeelding
een telefoon"gadget" ;) was. Maar ook op de laptop zie ik deze. En het brengt mij naar het laatst gelezen bericht in een topic....
Inge en Bono schreef:Gezien Anne's reactie dacht ik dat het pijltje:
Afbeelding
een telefoon"gadget" ;) was. Maar ook op de laptop zie ik deze. En het brengt mij naar het laatst gelezen bericht in een topic....
Jouw screenshot is van een afzonderlijk forum (bv. Bar-plaats, of Vragen en Problemen over gezondheid, of Vraag en Aanbod ingrediënten), niet van het forumoverzicht (zeg maar de openingspagina, waar alle forums op een rijtje onder elkaar staan). Op een afzonderlijk forum klopt het dat je door op het pijltje links te klikken (of op de 'tomaat') naar het laatste gelezen bericht gaat, maar in het forumoverzicht gebeurt dat dus niet. In het forumoverzicht staan er ook geen pijltjes links.
Inge en Bono schreef:Ohh :-[ :D ik had niet begrepen dat je vanaf de indexpagina bedoelde. Waarschijnlijk omdat ik van daar nooit naar een laatst gelezen bericht ben gesprongen.
De indexpagina heet tegenwoordig forumoverzicht, vandaar dat ik die term gebruikte. Was ook al vergeten dat dat voorheen indexpagina heette. :biggrin2: Ik hupte heel vaak vanaf die plek naar een laatst gelezen bericht, vandaar mijn grenzeloze frustratie, woede, teleurstelling en verlangen naar wraak! ;D
Anne in Duitsland schreef:Jouw screenshot is van een afzonderlijk forum (bv. Bar-plaats, of Vragen en Problemen over gezondheid, of Vraag en Aanbod ingrediënten), niet van het forumoverzicht (zeg maar de openingspagina, waar alle forums op een rijtje onder elkaar staan). Op een afzonderlijk forum klopt het dat je door op het pijltje links te klikken (of op de 'tomaat') naar het laatste gelezen bericht gaat, maar in het forumoverzicht gebeurt dat dus niet. In het forumoverzicht staan er ook geen pijltjes links.
Nee hoor, als ik in een afzonderlijk forum op de tomaat of op het pijltje klik, dan kom ik toch steeds halverwege berichten die ik al gehad heb uit.

Nu heeft Jeff al gezegd dat ie het weet en er mee bezig is, dus ik wacht geduldig af.
Kaela schreef:Nee hoor, als ik in een afzonderlijk forum op de tomaat of op het pijltje klik, dan kom ik toch steeds halverwege berichten die ik al gehad heb uit.

Nu heeft Jeff al gezegd dat ie het weet en er mee bezig is, dus ik wacht geduldig af.
O, dat gaat bij mij wel goed, tomaat groene appel of pijltje is eerste ongelezen bericht.
Ik moet je eerlijk bekennen he, toen we aan het testen waren en net over waren dacht ik "ohwww, dit went nooit :-\ ". Maar hoe langer ik dit forum nu gebruik, hoe meer voordelen ik ontdek. Ik ben zowaar helemaal blij met de nieuwe software!

Ook zo ideaal, dat waar ik ook zit, ik zie of ik PB's binnen heb gekregen.

Snelle links is ook z'n fijne. Nieuwe berichten ook.
Lizzy schreef:Ik moet je eerlijk bekennen he, toen we aan het testen waren en net over waren dacht ik "ohwww, dit went nooit :-\ ". Maar hoe langer ik dit forum nu gebruik, hoe meer voordelen ik ontdek. Ik ben zowaar helemaal blij met de nieuwe software!

Ook zo ideaal, dat waar ik ook zit, ik zie of ik PB's binnen heb gekregen.

Snelle links is ook z'n fijne. Nieuwe berichten ook.
Daar mag ik toch inderdaad wel van uit gaan. Stel je voor dat je dat niet was, dan was al dat vele werk van Jeff voor niets geweest! En hadden alle bp'ers voor niets in de stress gezeten :biggrin2:
Weet je, er staat zoveel op een pagina, dat ik alles maar mondjesmaat ontdek. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door