Maar goed, ja, realiteit is dat auto rijden veel gevaarlijker is (edit)
Alleen als ik bijv te pletter wordt gereden door 2 vrachtwagens, dan heb ik waarschijnlijk 3 nano seconden geweten dat ik dood ga. In een vliegtuig is dat meestal anders

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Hoe denken jullie nu over vliegen? Stappen jullie zorgeloos in het vliegtuig??hhmmmm ja even niet zou ik zeggen nadat ik weer dit bericht lees: http://www.nu.nl/buitenland/3836283/pas ... radar.html
Toen ik gisteren werkte. Vlak bij vliegveld kwam er een vliegtuig over vliegen . ik wist op dat moment niet goed wat ik moest denken.
Normaal associeer ik een vliegtuig met blij, vakantie etc. Maar nu. Ik weet het niet.
Lizzy schreef: (en je mag het ook Boulevard niveau of Hart van Nederland niveau noemen - ik bedoel ermee dat ik ze sensatie zoekend journalistiek vind bedrijven, al langer dan vandaag, en ik heb daar niks mee. Zonder dit soort details is het al erg genoeg..).Ik zat me net af te vragen of het niet komt doordat "jongere" generatie die vergroeid zijn met hun mobieltje, Facebook, etc zodanig zijn opgegroeid dat ze alles via Internet opzoeken. Zij gooien alles op Twitter, Facebook, etc dus zoeken ze net zolang dat ze alles gezien en gevonden hebben. Dit er ook voor zorgt dat "nieuwe" journalisten (en oude rotte in het vak) steeds meer dingen melden.
Nadia schreef: http://krag.nu/Items/blog/Waar-zijn-we-mee-bezig/Een heel goed stuk!!
Nadia schreef: Hoe denken jullie nu over vliegen? Stappen jullie zorgeloos in het vliegtuig??Mijn lieve buuf vertrekt morgen naar Amerika voor 3 weken. Daarnet vroeg ze me of ik voor haar Co-tje wil zorgen wanneer haar iets overkomt. Op die manier denk ik dat heel veel mensen er wel mee bezig zijn....... En dus niet geheel zorgeloos in een vliegtuig stappen, ondanks het feit dat het statistisch gezien erg veilig is..........
Toen ik gisteren werkte. Vlak bij vliegveld kwam er een vliegtuig over vliegen . ik wist op dat moment niet goed wat ik moest denken.
Normaal associeer ik een vliegtuig met blij, vakantie etc. Maar nu. Ik weet het niet.
Nadia schreef: Er komen nu overal berichten van nog meer vliegtuigen die crashen. Van de radar raken..In Mali zijn ze een vliegtuig kwijt. Het is van de radar verdwenen. Franse straaljagers zijn nu aan het zoeken. Het vliegtuig zou een koerswijziging hebben aangevraagd, omdat er afgelopen nacht op de vliegroute stormachtig weer was.
Zijn we elkaar nu 'gek' aan het maken? Is er wel echt iets aan de zijn alle berichten wel legitiem??
Mandarijn schreef: In Mali zijn ze een vliegtuig kwijt. Het is van de radar verdwenen. Franse straaljagers zijn nu aan het zoeken. Het vliegtuig zou een koerswijziging hebben aangevraagd, omdat er afgelopen nacht op de vliegroute stormachtig weer was.Als deze twee vliegtuigen later dit jaar gecrasht waren hadden we er dan zo heftig op gereageerd?
En gisteren is er tijdens een noodlanding een vliegtuig gecrasht.
We maken ons dus niet gek. Maar deze vliegtuigen crashen op een heel ongelukkig moment, nu het vliegverkeer onder een vergrootglas ligt.
Angelique schreef: Ik vind dat dus echt heel wat anders, dan drie/vier rijen dik mensen mensen met een filmend mobieltje in de lcuht te zien staan, sommigen nog even half op de rijbaan hangen enz. Het beste shot komt in zo'n geval toch van de Nos-camera's af. Kan dan wel van deze tijd zijn, maar dan kan ik er nog even niiet aan wennen.precies!!!!
En ik lees wel meer over oordelen...ik oordeel niet, ik heb ergens een mening over, dat is nog wat anders.