tja nou ik ben het wel eens met PoP wat mondmaskers betreft. Zo is ook hoe ik het ervaar. Hier in DE wordt ik gewoon al lange tijd opzij geduwd hoor. In NL pas deze week voor het eerst door jawel een "gemaskerde"
Los daarvan is het maskergebruik zo slecht (door mij net zo) dat zoiets nou niet echt verschil gaat maken. Wellicht alleen averechts, doordat men zich veilig waant.
In DE waar al heel lang een verplicht mondvodje om moet, stijgt het nu ook snel. Overal stijgt het, tis het weer ervoor.
En voor de rest heb ik ook het idee dat er wel telkens gewaarschuwd is geworden voor een 2e golf, maar verder dan wachten op vaccin is er niet van gekomen voor mijn gevoel. Waarom is nog steeds niet de ventilatie op orde? Waarom nog niks ermee gedaan in de zorg? Ja we kunnen iedereen testen, laat je meer testen mensen we kunnen het aan, binnen een week al overbelast (serieus? )Welke voorbereidingen zijn er dan geweest
En dan kijk ik dit nog eens vanaf 12 minuten
https://www.daserste.de/information/nac ... e-344.html
Ergens krijg ik dan toch het idee dat we met cijfertjes gek gemaakt worden...(waarom?)
Een andere kijk , ook door niet nitwitten he