Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
*Dorothea* schreef: jeee, heel hard uit m'n werk naar huis gefietst om te kijken of er al nieuws is, we wachten nog even af.....
ik hoop dat alles goed is met Beau
Kan niet veel vertellen ;) maar wel dat het met Beau hier goed ging en hij relaxed ging liggen  ;D  O en ook ging kreunen zo van Jaaaaaa héérlijk ga door  ;D
Door *Dorothea*
Fido schreef: Kan niet veel vertellen ;) maar wel dat het met Beau hier goed ging en hij relaxed ging liggen  ;D  O en ook ging kreunen zo van Jaaaaaa héérlijk ga door  ;D
Nou dat wil wat zeggen  8) 8) , wat goed zeg.
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog steeds een afspraak moet maken  ::) ::)
Door Lefki&Amy
Fido schreef: Kan niet veel vertellen ;) maar wel dat het met Beau hier goed ging en hij relaxed ging liggen  ;D  O en ook ging kreunen zo van Jaaaaaa héérlijk ga door  ;D
Nou, dat klinkt vast goed  ;)
Door *Natasja*
Ja joehoe, hier ben ik  :D Op de terugweg moesten we langs het IC om een grote bestelling op te halen, en bij thuiskomst heb ik die samen met 2 vriendinnen (voor wie een deel van de bestelling was) staan inpakken, ze zijn net pas weg.

In het begin was Beau erg argwanend naar Erwin. Je zag hem denken: weer zo'n DA die aan me gaat zitten, me misschien wel pijn gaat doen, ho even! Maar al snel had hij in de gaten dat dit anders was, dat dit niet zo eng was als hij eerst dacht. Tussendoor liep hij wel een paar keer van hem weg op het moment dat het even genoeg was, maar over het algemeen gaf hij zich heel makkelijk over en was hij heel relaxt.

Erwin vertelde dat Beau wel erg slecht is: hij zat op -10 zeg maar, en het liefste ziet hij honden op het moment dat ze op +1 zitten om het beste resultaat te krijgen. Hij zei ook meteen dat hij niet verwacht hem op +10 te krijgen, dat hij al blij is met +5 in het geval van Beau. Wat ik wel heel frappant vond, was dat hij wees op de "ribbel" op Beau zijn rug, waarover ik in februari al tegen de eigen DA was begonnen, maar die deed het af als een soort van vetrol. Erwin vertelde dat het verkrampte spieren zijn, maar dat bijna geen enkele reguliere DA dit herkent.

Over 2 weken heb ik telefonisch contact met Erwin om te evalueren hoe het met Beau gaat. Hij zei dat hij de eerste dagen nog wel kan verslechteren, dus daar houden we rekening mee. Hij heeft heel onderweg naar huis heerlijk geslapen in de auto. Voor de rest is het dus even afwachten, hoe Beau gaat reageren op de behandeling.

We hebben er een echt dagje uit gemaakt met zijn 3-en, het was best lekker voor Beau om eens zonder zijn kleine zus te zijn, die overal met haar neus vooraan wil staan. Op de heenweg waren we op een parkeerplaats langs de snelweg even gestopt voor een kop koffie, en hebben we Beau gewoon los laten lopen in het gras, terwijl wij heerlijk in het zonnetje zaten. Op de terugweg hebben we geluncht bij de Mac, en ook dat vond Beau erg gezellig  :P
Door *Dorothea*
Nou laten we duimen voor Beau. Ik hoop dat ie zich snel beter voelt. Bijzonder dat hij zo snel vertrouwen had in de behandeling.

Maar is er nu duidelijk wat hij precies mankeert? Ik neem aan dat die verkrampte spieren een gevolg zijn van iets.
Door Lizzy
Ik ben echt ZO benieuwd hoe Beau zich de komende weken gaat ontwikkelen! Spannend! Ik hoop ZO voor jullie allemaal dat Beau op die +5 gaat komen! Heeft Erwin enige verklaring waarom Beau zo "niet goed" in mekaar zit?
Door *Natasja*
*Dorothea* schreef: Nou laten we duimen voor Beau. Ik hoop dat ie zich snel beter voelt. Bijzonder dat hij zo snel vertrouwen had in de behandeling.

Maar is er nu duidelijk wat hij precies mankeert? Ik neem aan dat die verkrampte spieren een gevolg zijn van iets.
Erwin heeft niets gezegd over wat hij precies mankeert, maar wel dat er een boel in onbalans is. Zo vond hij zijn darmen ook erg onrustig, hij vroeg of we zijn buik niet vaak horen rommelen, maar dat is niet het geval. Ook zijn nek was pijnlijk, maar dat wisten we natuurlijk al. Ik denk eerlijk gezegd dat het op dit moment voor Erwin niet te beoordelen is wat nu de oorzaak is van alle problemen, dat de boel eerst meer in balans moet komen zeg maar.

Ik vond de behandeling op zich heel bijzonder om te zien, en zeker natuurlijk omdat Beau het allemaal prima vond.
Door Lefki&Amy
Nou, ik ga hopen dat hij er enorm van opknapt!!! Van -10 zou je denken dat het ook alleen maar beter zou kunnen worden.....
Ik wens Beau een zeer spoedig herstel....
Is het nu de bedoeling dat je vaker gaat???
Door Lefki&Amy
*Natasja* schreef: Het valt trouwens op, dat hij enorm veel drinkt sinds de behandeling. Maar dat zal er vast bij horen.
Dat vind ik dan wel weer verklaarbaar.....
Doordat hij de spieren los maakt, komen ook de afvalstoffen weer los (die dus waarschijnlijk opgehoopt zaten, wat ook weer voor problemen zorgt)..alles gaat weer beter stromen, zeg maar...en veel drinken is dan alleen maar goed om de boel ook meteen af te voeren.Weg met die troep!!
Door *Natasja*
yuki13 schreef: Dat vind ik dan wel weer verklaarbaar.....
Doordat hij de spieren los maakt, komen ook de afvalstoffen weer los (die dus waarschijnlijk opgehoopt zaten, wat ook weer voor problemen zorgt)..alles gaat weer beter stromen, zeg maar...en veel drinken is dan alleen maar goed om de boel ook meteen af te voeren.Weg met die troep!!
Ja precies, dat dacht ik ook al
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door