jeee, heel hard uit m'n werk naar huis gefietst om te kijken of er al nieuws is, we wachten nog even af.....
ik hoop dat alles goed is met Beau
Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: jeee, heel hard uit m'n werk naar huis gefietst om te kijken of er al nieuws is, we wachten nog even af.....Kan niet veel vertellen
ik hoop dat alles goed is met Beau
Fido schreef: Kan niet veel vertellenNou dat wil wat zeggen 8) 8) , wat goed zeg.maar wel dat het met Beau hier goed ging en hij relaxed ging liggen
O en ook ging kreunen zo van Jaaaaaa héérlijk ga door
![]()
Fido schreef: Kan niet veel vertellenNou, dat klinkt vast goedmaar wel dat het met Beau hier goed ging en hij relaxed ging liggen
O en ook ging kreunen zo van Jaaaaaa héérlijk ga door
![]()
*Dorothea* schreef: Nou laten we duimen voor Beau. Ik hoop dat ie zich snel beter voelt. Bijzonder dat hij zo snel vertrouwen had in de behandeling.Erwin heeft niets gezegd over wat hij precies mankeert, maar wel dat er een boel in onbalans is. Zo vond hij zijn darmen ook erg onrustig, hij vroeg of we zijn buik niet vaak horen rommelen, maar dat is niet het geval. Ook zijn nek was pijnlijk, maar dat wisten we natuurlijk al. Ik denk eerlijk gezegd dat het op dit moment voor Erwin niet te beoordelen is wat nu de oorzaak is van alle problemen, dat de boel eerst meer in balans moet komen zeg maar.
Maar is er nu duidelijk wat hij precies mankeert? Ik neem aan dat die verkrampte spieren een gevolg zijn van iets.
*Natasja* schreef: Het valt trouwens op, dat hij enorm veel drinkt sinds de behandeling. Maar dat zal er vast bij horen.Dat vind ik dan wel weer verklaarbaar.....
yuki13 schreef: Dat vind ik dan wel weer verklaarbaar.....Ja precies, dat dacht ik ook al
Doordat hij de spieren los maakt, komen ook de afvalstoffen weer los (die dus waarschijnlijk opgehoopt zaten, wat ook weer voor problemen zorgt)..alles gaat weer beter stromen, zeg maar...en veel drinken is dan alleen maar goed om de boel ook meteen af te voeren.Weg met die troep!!