sylvia schreef: Je kan ook vragen of Angelique het naar mij stuurt en dan kom je het hier halen onder het mom van effe een bakkie haleneerst die van mij graag met de post hoor![]()

Moderator: Lizzy
sylvia schreef: Je kan ook vragen of Angelique het naar mij stuurt en dan kom je het hier halen onder het mom van effe een bakkie haleneerst die van mij graag met de post hoor![]()
crutz schreef:Ik denk ..of eigenlijk ik eigenlijk ik weet wel zeker dat Angelique een heleboel pakjes in 1 keer naar het postkantoor kan brengen. En Angelique kennende is je pakje al op het postkantoor
eerst die van mij graag met de post hoorheb hem tenslotte vanmiddag al besteld
![]()
Sonja schreef: Ja, het is wel van VSM, maar het is speciaal voor beessies en daarom verkopen ze het niet zomaar bij de drogist.Oooh juist!![]()
sylvia schreef:Geen postkantoor die open is op zaterdag
Ik denk ..of eigenlijk ik eigenlijk ik weet wel zeker dat Angelique een heleboel pakjes in 1 keer naar het postkantoor kan brengen. En Angelique kennende is je pakje al op het postkantoor![]()
Hitam schreef: Hee, Sonja, had ik Snowball niet op de Pulsatilla gezet? Heb je dat nog? Anders kun je dat ook proberen.Sonja en ik hebben het boek van westerhuis doorgespit en kwamen ook uit op de pulstatilla maar het klopte op bepaalde cruciale punten weer niet
Sonja schreef: Ja! Gevonden. Ga het nu geven. Heb net ook haar fluitje, flamoesje, doosje, mutsje, vulvaatje, hupseflutsje of zo je wilt vagina schoongemaakt met tea-tree-oplossing. Zag eigenlijk heel weinig slijm. De haren eromheen waren wel wat nattig, maar ze was ook net naar buiten geweest om te plassen.O,das ook een leuke naam gewoon assorti