Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door crutz
sylvia schreef: Je kan ook vragen of Angelique het naar mij stuurt en dan kom je het hier halen onder het mom van effe een bakkie halen :D
eerst die van mij graag met de post hoor ;D heb hem tenslotte vanmiddag al besteld ;)
Door sylvia
crutz schreef:

eerst die van mij graag met de post hoor ;D heb hem tenslotte vanmiddag al besteld ;)
Ik denk ..of eigenlijk ik eigenlijk ik weet wel zeker dat Angelique een heleboel pakjes in 1 keer naar het postkantoor kan brengen. En Angelique kennende is je pakje al op het postkantoor :D
Door Ollie
Sonja schreef: Ja, het is wel van VSM, maar het is speciaal voor beessies en daarom verkopen ze het niet zomaar bij de drogist. ;)
Oooh juist!

Nou, ik wil dat spul eingelijk ook in huis hebben, want Belfi is ook nog wel eens een probleem na de loopsheid.
Door Angelique
sylvia schreef:

Ik denk ..of eigenlijk ik eigenlijk ik weet wel zeker dat Angelique een heleboel pakjes in 1 keer naar het postkantoor kan brengen. En Angelique kennende is je pakje al op het postkantoor :D
Geen postkantoor die open is op zaterdag :P
Door sylvia
Hitam schreef: Hee, Sonja, had ik Snowball niet op de Pulsatilla gezet? Heb je dat nog? Anders kun je dat ook proberen.
Sonja en ik hebben het boek van westerhuis doorgespit en kwamen ook uit op de pulstatilla maar het klopte op bepaalde cruciale punten weer niet :-\ Is het dan toch een geijkt middel om te geven (is altijd handig om te weten)
Door Sonja
Hoi Tannetje, dat klopt. Ik heb het vanmiddag al met Sylvia over Pulsatilla gehad en ik zag dat er ook Pulsatilla in de utero-vetsem zat. Dus ik had hier ook al aan gedacht. Ik ga die utero-vetsem wel bestellen maar ik zou dus alvast kunnen beginnen met de pulsatilla.
Hoeveel moet ik daarvan geven?
Door Hitam
Ik weet niet of Pulsatilla helemaal past. Maar het is wel een goed middel voor baarmoederontstekingen en andere aandoeningen van het vrouwelijk geslachtapparaat. Eigenlijk zou de uitvloeiing dan geel/groen moeten zijn, maar soms begint het doorzichtig.
Zolang je het niet te lang geeft kan het geen kwaad om te proberen.

Ik zou om de dag twee korrels geven. En als je de Uterovetsem hebt daarmee doorgaan. Dat is wat breder, dus meer kans dat het goed werkt.
Door Sonja
Ja! Gevonden. Ga het nu geven. Heb net ook haar fluitje, flamoesje, doosje, mutsje, vulvaatje, hupseflutsje of zo je wilt vagina schoongemaakt met tea-tree-oplossing. Zag eigenlijk heel weinig slijm. De haren eromheen waren wel wat nattig, maar ze was ook net naar buiten geweest om te plassen.
Door Mister T
Sonja schreef: Ja! Gevonden. Ga het nu geven. Heb net ook haar fluitje, flamoesje, doosje, mutsje, vulvaatje, hupseflutsje of zo je wilt vagina schoongemaakt met tea-tree-oplossing. Zag eigenlijk heel weinig slijm. De haren eromheen waren wel wat nattig, maar ze was ook net naar buiten geweest om te plassen.
O,das ook een leuke naam gewoon assorti ;D

maare...ale gekheid op 'n stokje(door ien begonnen :P)wel sterkte ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door