Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kuszco
Dat zie ik mijn buurmeisjes nog niet zo snel doen. Haha.
Heerlijk toch?
Veel succes bij de DA.
Groetjes Liliane.
Door me and my boys
kan helaas morgen pas terecht :( :(
maar dat is omdat ze even goed de tijd voor hem willen nemen, morgenochtend om 9.20.
Vanmorgen ging het weer goed, gisteren alleen gewoon met hem gewandeld en niet gefietst oid.
ellen
Door me and my boys
tjonge tjonge, nooit geweten dat weirdo zo lenig was!!!
Hij is in alle bochten geduwd enz. Zijn rug is helemaal nagekeken en zag er goed uit, zijn achterpoten voelde erg goed en hij kon zo op ballet!! Alleen zijn ene heup was wat stijfig, of dat komt doordat ie gespannen was...
De DA zelf vondt hem een jonge god(?) en ik moest me volgens haar totaal geen zorgen maken.............
Maar eigenwijs dat ik ben, wil ik toch foto's van zijn heup laten maken en dat wordt een vrijdag ochtend om 8.00 gedaan.
Ook nog zo mooi, zegt ze dat ze hem wel even zal opnemen??? Niet dus, ik blijf erbij en neem hem gelijk weer mee naar huis!!! Hij krijgt een klein roesje en een middel om weer goed wakker te worden. Dus niks niet opnemen! Manlief neemt een ochtend vrij zodat die met de andere jongens op pad kan en ik blijf lekker bij weirdo.
Wat ik zo knap van weirdo vindt is dat ie alles best vindt bij de DA, ze vroeg of ie iets om zijn snuit moest ivm bijten?????? Die heb ik nog nooit gehoord zei ik, ze was een beetje beuzig van hem maar na dat ie zijn eerste kus aan haar had gegeven was het over!!!!
Het is ook zo'n lieverd!!!!
We wachten vrijdag maar weer af....
ellen
Door Nynke
Ha die Ellen, dat klinkt goed  :D :D :D 

Wat is beuzig ??
Door Kuszco
Nou nog een foto die oke is en je weekend is weer helemaal goed.
Wat een fijne meevaller toch. Ik hoop voor Weirdo dat de massages nog even doorgaan.
Fijn! Goed nieuws voor jullie in ieder geval.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Door me and my boys
moet zeggen dat ik nu al wat geruster bent hoor, als je zag hoe lenig, en hoe hij alles kan bewegen, ik had allang in het gips gezeten!!!!
ellen
Door Lizzy
Wat fijn dat de eerste belangrijke berichten zo gunstig zijn! Ik hoop dat er op de foto's niks raars te zien is. En heeft je DA enig idee wat dan wel het probleem is?
Door me and my boys
nee, ze heeft eigenlijk verder er niets over gezegd.
Dit was voor mij een nieuwe DA, vrijdag krijg ik me eigen DA, die kent weirdo ook.
Zal met haar eens overleggen hoe of wat
Weet je, mijn eerste tervurenaar begon ook te kwakkelen(wat moeilijk lopen, stijf) en nadat dat een poosje te hebben aangezien hebben we foto's laten maken en die bleek een forse tumor te hebben.
Pootje geamputeerd, ging eigenlijk heel erg goed maar na 9mn was het toch uitgezaaid en moesten we hem laten inslapen..............................
En met dit in m'n achterhoofd...............
Ben blij als we vrijdag een goede uitslag hebben.
ellen
Door Kuszco
Ja,ik kan me voorstellen dat je dan extra voorzichtig bent.
Maar dat zal het deze keer toch zeker niet zijn.
Veel succes.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Door belgje
oei lees dit nu pas.
wel goed dat je een foto laat nemen en
hoop dat er inderdaad niets te zien is
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door