- di 27 mei 2008, 11:35
tjonge tjonge, nooit geweten dat weirdo zo lenig was!!!
Hij is in alle bochten geduwd enz. Zijn rug is helemaal nagekeken en zag er goed uit, zijn achterpoten voelde erg goed en hij kon zo op ballet!! Alleen zijn ene heup was wat stijfig, of dat komt doordat ie gespannen was...
De DA zelf vondt hem een jonge god(?) en ik moest me volgens haar totaal geen zorgen maken.............
Maar eigenwijs dat ik ben, wil ik toch foto's van zijn heup laten maken en dat wordt een vrijdag ochtend om 8.00 gedaan.
Ook nog zo mooi, zegt ze dat ze hem wel even zal opnemen??? Niet dus, ik blijf erbij en neem hem gelijk weer mee naar huis!!! Hij krijgt een klein roesje en een middel om weer goed wakker te worden. Dus niks niet opnemen! Manlief neemt een ochtend vrij zodat die met de andere jongens op pad kan en ik blijf lekker bij weirdo.
Wat ik zo knap van weirdo vindt is dat ie alles best vindt bij de DA, ze vroeg of ie iets om zijn snuit moest ivm bijten?????? Die heb ik nog nooit gehoord zei ik, ze was een beetje beuzig van hem maar na dat ie zijn eerste kus aan haar had gegeven was het over!!!!
Het is ook zo'n lieverd!!!!
We wachten vrijdag maar weer af....
ellen