Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
Bloedonderzoek was allemaal OK.
Moderator: Lizzy
Nitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.He wat? Ach hemel, dit is slecht nieuws
Nitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.He, gatver
Mayka schreef: He, gatverIk vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.! Dit zijn toch geen leuke berichten (vooral niet via mail, had ze niet kunnen bellen?), sterker nog: het is gewoon zwaar k*t! Het verklaart wel waarom ze het liggend zo moeilijk heeft.
Heel veel sterkte!
*Natasja* schreef: Jeetje, wat een slecht bericht...Ze krijgt nu chinese kruiden die haar daarbij moeten helpen. Wat er verder nog mogelijk is weet ik niet.
Kunnen medicijnen haar nog helpen om makkelijker te ademen?
Nitus schreef: Ik vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.Ah, oké! Dat wist ik niet en ging van mijn eigen situatie uit en dus een goed Nederlands sprekende dierenarts