Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
Bloedonderzoek was allemaal OK.
Door Lizzy
Nitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
He wat? Ach hemel, dit is slecht nieuws :'(. Hoe komt je DA hier nu bij? Uit welk onderzoek is dit nu naar boven gekomen? Allemachtig, dit is schrikken... En nu...?

Trouwens, het bloedonderzoek van Whoofer gaf aan dat zij een jonge Godin was. Helaas bleek ze een kwaadaardige maagtumor te hebben, zo groot als de hand van een flinke man.... Ik ben bang dat mijn vertrouwen in bloedonderzoeken daarmee is gedaald tot nihil. Die zeggen gewoon, helaas, vaak niks, die uitslagen.
Door Mayka
Nitus schreef: Heb zojuist een mailtje van mijn DA ontvangen, Gitte blijkt toch een tumor bij haar longen te hebben.
He, gatver  :'(! Dit zijn toch geen leuke berichten (vooral niet via mail, had ze niet kunnen bellen?), sterker nog: het is gewoon zwaar k*t! Het verklaart wel waarom ze het liggend zo moeilijk heeft.

Heel veel sterkte!
Door Nitus
Deze DA is niet zo bedreven met de röntgenapparatuur en ze heeft de foto's op een later tijdstip nog eens rustig bekeken en de vergrotingsknop gevonden. Normaal neemt ze nooit foto's, haar specialiteit is acupunctuur en chinese kruiden. Maar op mijn verzoek heeft zij de foto's van Gitte genomen omdat Gitte veel vertrouwen in haar heeft.
Ik neem het haar dan ook niet kwalijk. Het verrast me eerlijk gezegd ook niet dat er toch een tumor zat, dat gevoel had ik al. Ik kon de uitslag van afgelopen woensdag dan ook niet echt plaatsen en had er een dubbel gevoel over. Deze mail is hoe gek het ook klinkt eigenlijk een opluchting, het verklaard namelijk een heleboel.

Tja wat nu? Ik denk van dag tot dag bekijken hoe ze is. Gitte heeft een enorm sterke wil en we moeten haar tegen zichzelf in bescherming nemen. Op dit moment is ze nog te goed om te laten gaan. Maar hoe lang dat duurt?....
Door Nitus
Mayka schreef: He, gatver  :'(! Dit zijn toch geen leuke berichten (vooral niet via mail, had ze niet kunnen bellen?), sterker nog: het is gewoon zwaar k*t! Het verklaart wel waarom ze het liggend zo moeilijk heeft.

Heel veel sterkte!
Ik vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.
Door Nitus
*Natasja* schreef: Jeetje, wat een slecht bericht...  :'(

Kunnen medicijnen haar nog helpen om makkelijker te ademen?
Ze krijgt nu chinese kruiden die haar daarbij moeten helpen. Wat er verder nog mogelijk is weet ik niet.
Door Lizzy
Ja jeetje meis, wat nu.....? Ik kan me voorstellen dat je nu even niet weet hoe je nu verder moet.... :'(. Ik ben bang dat je niet veel anders kunt dan afwachten. En als de dag zich aan doet dat het echt niet meer gaat, dan geloof ik dat je dat direct herkent en zult doen wat je moet doen.... :-\ :'(. Misschien kun je nog overleggen met iemand als Johan, om te vragen wat dit meestal betekent, waar je op moet letten en wat je het beste kunt doen?
Door Ine
Oh Anne-Marie, ik weet gewoon even niet wat te zeggen :-[
Heel veel sterkte de komende tijd en geniet samen nog van de "goede" momenten :-* :-* :-*
Door macgirlie
Oh dit is heel slecht nieuws. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie toch nog een poos van elkaar mogen genieten.
Door Mayka
Nitus schreef: Ik vind via de mail wel prettig eerlijk gezegd. Deze DA speekt niet echt goed NL en mijn Engels is wel aardig, maar via de telefoon mis je toch een hoop. Nu kan ik een zin nog eens nalezen en het tot me door laten dringen. Het was trouwens een uitgebreid en meelevend mailtje.
Ah, oké! Dat wist ik niet en ging van mijn eigen situatie uit en dus een goed Nederlands sprekende dierenarts ;). In dit geval is een mail dan inderdaad beter én je kunt hem op je gemak nog eens lezen, vaak in een gesprek ben je zo overdonderd door dat ene woord dat de rest niet meer echt doordringt.

Nogmaals veel sterkte en geniet van haar!  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door