Ja een teef en reu die samen geslachtrijp zijn..
Tinus en Tara kwamen hier als klein puppie,zo leuk en lief samen tot Tara loops werd met net 7 maanden.
Wat een gedoe allemaal zeg,was het alleen gewend van vroeger thuis met onze Duitse herders en vuilnisbakkie(met broekkie om!

) die ook wel eens loops werd.
Nu had ik ze zelf in ons piepkleine vrijstaande huisje.
Toen Tara droog kwam te staan kreeg Tinussie heel veel zin in zijn kleine zussie.
Tara lag in de keuken en Tinus meteen aangrenzend in de bijkeuken....dacht dat ik gillend gek werd met 2 horni-honden op zeer jeugdige leeftijd.
Konstant alles in de gaten houden,deuren en ramen barricaderen!
Tinus was in the mood!

We gingen emigreren naar Tsjechie en ja hoor doordat ons huis niet doorging zat ik wederom met 2 horni-honden in een pension!...ditmaal viel het vele malen mee omdat ik Tinus en Tara een paar vertrekken uit elkaar kon laten leven deze periode.
Met uitlaten gingen ze s'morgens vroeg met zijn tweetjes mee met Jaco,wee degene(Tinus dus)die het in zijn kop kreeg om vervelend te doen!
Meteen een grote mond en gelukkig had hij daar respect voor,zelfs toen Tara voledig droog stond deden wij iedere dag meerdere wandelingen van 1uur,niets geen problemen

In het huidige huis bezitten wij zo vreselijk veel ruimte dat het zeker geen enkel probleem gaat geven,al is het in ons vorige kleine huis zeker ook gelukt.
Ik laat Tara of Tinus dus nooit castreren,dit zelfde zei ik ook al toen ze tegen haar eerste loopsheid aanzat,met Kobus hebben wij zo vreselijk veel narigheid en ellende ondergaan dat wij hebben besloten om nooit meer onnodig in een gezonde hond te laten snijden!
Wat de verdere toekomst brengt?
Dat is koffiedik kijken net als heel dit leven