Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Kleine hondjes die gewoon worden opgetild door wildvreemden  :o

Dat moet jij eens doen met een kind in een kinderwagen?
Of met iemand zijn tas die gewoon op de grond staat?
Door Aprilsnow
Je wil niet weten hoeveel mensen er ongevraagd hun hoofd in een kinderwagen steken om het 'kleintje' ff te bewonderen.

Onze pup heeft een grote persoonlijke bubbel om zich heen...... We proberen zo veel mogelijk afstand te bewaren met mensen en hem in zijn eigen tempo te laten wennen dat andere mensen (en honden) niet zo eng zijn. Wel lastig want en pup heeft een hoge aaibaarheidsfactor op zowel volwassenen als kinderen.
Door Els&Flow
Met je pup in een doggy ride naar de markt gaan is voor sommige moeders een sein om daar de hele horde kinderen op af te sturen, of om de rits zelf open te maken en haar eruit te (proberen) te tillen. Toen werd ik boos. En heb haar baby uit de wagen getild.Dat mocht dus niet, vond ze heel raar. Na wat heen en weer geblaas uitgelegd dat ze mijn baby ook zomaar op probeerde te tillen, duurde even voor dat kwartje viel, maar uiteindelijk snapte ze het. ::)
Sinds die aanvaring had ik een slotje aan mn doggy ride hangen, het is daarna nog een paar keer voor gekomen dat iemand probeerde de rits te openen, :o
Door smulpaap
Inge en Bono schreef: Zoooooo herkenbaar; als ik een koekie geef, liggen mijn vingers er zowat af. Geeft een kind een koekje aan de dames; alsof ze van porselein zijn. En ik maar zeggen; ''ik ben ook klein''  :biggrin2:

Dat doet Amber wel voorzichtig , de tang niet . De dames hebben een fanclub hier , de buurtkinderen . Die mogen de tang dus niets geven  :biggrin2:
Tessa is altijd voorzichtig , die is zo zachtaardig en vriendelijk
Door Elvira
afgelopen vakantie in York zaten we wat te drinken op een bankje. Er kwam een moeder met een peuter in haar armen naar onze honden (we zaten er met 4 goldens) en zwaaide met het kind boven de honden en zei "aai maar" ze wil zooo graag naar de hondjes. Nu zijn mijn golden gek op kinderen en was het dus geen probleem, maar ik vond het wel van veel lef (en gebrek aan gezond verstand) getuigen om met dat kind boven een hond te zwaaien om het kind de hond te laten aaien.  Ooit in het restaurant bij V & D gehad dat er een kind aan kwam lopen en zich op mijn 15 jarige hond liet vallen. Ging ook goed, maar zeker met zo'n oudje moet je toch uit kijken. Ouders zeiden er niets van. Komt toch vrij vaak voor, maar gelukkig ook kinderen/ouders die eerst vragen of ze mogen aaien : ik zeg altijd, hij heeft niets liever.  ;)
Door Mieke L.
odradaatje schreef: Je wil niet weten hoeveel mensen er ongevraagd hun hoofd in een kinderwagen steken om het 'kleintje' ff te bewonderen.
Ik wil net zeggen, op dat vlak moet je ook een hoop verduren en zijn sommige mensen net zo brutaal.
Door Joaquin
Borke schreef: Kleine hondjes die gewoon worden opgetild door wildvreemden  :o
Ik vind het heel apart als mensen dit soort dingen doen.. En je dan vreemd aankijken als je aangeeft het niet prettig te vinden
Door Borke
Els&Flow schreef: Met je pup in een doggy ride naar de markt gaan is voor sommige moeders een sein om daar de hele horde kinderen op af te sturen, of om de rits zelf open te maken en haar eruit te (proberen) te tillen. Toen werd ik boos. En heb haar baby uit de wagen getild.Dat mocht dus niet, vond ze heel raar. Na wat heen en weer geblaas uitgelegd dat ze mijn baby ook zomaar op probeerde te tillen, duurde even voor dat kwartje viel, maar uiteindelijk snapte ze het. ::)
Sinds die aanvaring had ik een slotje aan mn doggy ride hangen, het is daarna nog een paar keer voor gekomen dat iemand probeerde de rits te openen, :o
Ongelofelijk toch zoiets....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door