Dat moet jij eens doen met een kind in een kinderwagen?
Of met iemand zijn tas die gewoon op de grond staat?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Inge en Bono schreef: Zoooooo herkenbaar; als ik een koekie geef, liggen mijn vingers er zowat af. Geeft een kind een koekje aan de dames; alsof ze van porselein zijn. En ik maar zeggen; ''ik ben ook klein''![]()
odradaatje schreef: Je wil niet weten hoeveel mensen er ongevraagd hun hoofd in een kinderwagen steken om het 'kleintje' ff te bewonderen.Ik wil net zeggen, op dat vlak moet je ook een hoop verduren en zijn sommige mensen net zo brutaal.
Borke schreef: Kleine hondjes die gewoon worden opgetild door wildvreemdenIk vind het heel apart als mensen dit soort dingen doen.. En je dan vreemd aankijken als je aangeeft het niet prettig te vinden![]()
Els&Flow schreef: Met je pup in een doggy ride naar de markt gaan is voor sommige moeders een sein om daar de hele horde kinderen op af te sturen, of om de rits zelf open te maken en haar eruit te (proberen) te tillen. Toen werd ik boos. En heb haar baby uit de wagen getild.Dat mocht dus niet, vond ze heel raar. Na wat heen en weer geblaas uitgelegd dat ze mijn baby ook zomaar op probeerde te tillen, duurde even voor dat kwartje viel, maar uiteindelijk snapte ze het.Ongelofelijk toch zoiets....
Sinds die aanvaring had ik een slotje aan mn doggy ride hangen, het is daarna nog een paar keer voor gekomen dat iemand probeerde de rits te openen,![]()