Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Riek schreef: Mijn foto van de dag (tot nog toe  :smitten: )

Afbeelding

Oh wat lief Riek ,  :-* ik kom nooit in de fokkers hoek , dus ik heb dat heulemaal gemist  :)
Door Kaela
Eindelijk weer actiefoto's van mijn mannetje! Ben zo blij dat ie het na vorige week weer zo goed doet! Buikje weer helemaal oké en op minimale dosering pijnstillers. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij zich vandaag houdt, na 2 actieve weekenddagen!

Afbeelding

Hij kan al 5 hoopers over 10 meter vooruit gestuurd worden! Niet slecht voor mijn klitteband-ik-kan-niets-alleen hondje

Afbeelding
Door smulpaap
Kaela schreef: Eindelijk weer actiefoto's van mijn mannetje! Ben zo blij dat ie het na vorige week weer zo goed doet! Buikje weer helemaal oké en op minimale dosering pijnstillers. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij zich vandaag houdt, na 2 actieve weekenddagen!

Afbeelding

Hij kan al 5 hoopers over 10 meter vooruit gestuurd worden! Niet slecht voor mijn klitteband-ik-kan-niets-alleen hondje

Afbeelding

Fijn om te lezen dat het wat beter gaat met Oscar  ;)
Door joel
Kaela, jij maakt ook altijd mooie foto's, is het niet van je dierenclubje, dan wel van buiten, natuur, prachtig,
Ik heb toevallig vandaag bij iemand gewerkt, met een grijze roodstaart, wat een leuke vogels zijn het toch!! Deze kon ook zo lekker bedelen om een koekie  ;D
M@rina schreef: Karakteristieke foto van mijn poppeloppies:
Teun altijd een beetje :crazy2:

Afbeelding

Saartje, altijd alert, maar ze wordt wel ontzettend grijs:
Afbeelding
SUperleuke foto's, die van Teun, wat een snelheid!!! En ja, ik vind, hoe grijzer hoe mooier hoor  :smitten: :smitten:
smulpaap schreef:

Oh wat lief Riek ,  :-* ik kom nooit in de fokkers hoek , dus ik heb dat heulemaal gemist  :)
+1, ga gelijk daar op zoek naar meer foto's  ;)
Hoe oud zijn ze hier?
Wat een kleintjes (al zullen ze al best groot zijn ;-)
MarijeEnBoomer schreef: Jeetje... Ze lijkt gelukkig te kijken...
Afbeelding
wat een heerlijke foto!!!
-Annemarie- schreef: Afbeelding

Voorspoelen..........  :biggrin2:
De baas heeft eend verdeeld; filet en poten voor onszelf. Die gaan vanavond op de bbq.
Karkas, nek, vleugels voor Moyra.
Gedeelte vel/vet ligt in de Aga om uit te bakken. Doen we zo af en toe een aardappeltje gebakken in eendenvet.  ;)
ZO leuk om haar helemaal op de foto te zien!!!

En dan mijn foto van een week? geleden  :D
Mn allerliefste langpootmug ;-)

Afbeelding
Door Kaela
joel schreef: Kaela, jij maakt ook altijd mooie foto's, is het niet van je dierenclubje, dan wel van buiten, natuur, prachtig,
Ik heb toevallig vandaag bij iemand gewerkt, met een grijze roodstaart, wat een leuke vogels zijn het toch!! Deze kon ook zo lekker bedelen om een koekie  ;D
Dank je wel  :). Ik vind het heel erg leuk om te doen en deel het graag. Fijn om te merken dat anderen dat ook leuk vinden  :biggrin2: Grijsjes zijn zeker hele leuke vogels, wij genieten enorm van Charlie!
Juul schreef: Mooi! Doorzetters zijn jullie!
Dank je! Vandaag was ie minder, maar dat verwachten we al. Dus iets omhoog in de dosering, kijken hoe dat weer gaat. Het zal wel een beetje tobben blijven, maar als we nog zulke leuke dingen kunnen doen, dan gaat het wel lukken!
Door Kaela
Voor het eerst in tijden weer naar het losloopveld geweest. Met de schrik in de benen, want we kwamen weer zo'n leuk stel honden tegen onderweg  :-X
Op het veldje lekker alles voor ons alleen en genoten. Hij heeft de krant gelezen, wat gescharreld, een zoekspelletje gedaan en 2 heel beschaafde sprintjes getrokken. Hij vond het alleen heul erg stom dat het miezerde  ;D

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door