MarijeEnBoomer schreef: Ja dit is miniDat verklaart inderdaad wel wat!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ja dit is miniDat verklaart inderdaad wel wat!![]()
Riek schreef: Mijn foto van de dag (tot nog toe)
![]()
Kaela schreef: Eindelijk weer actiefoto's van mijn mannetje! Ben zo blij dat ie het na vorige week weer zo goed doet! Buikje weer helemaal oké en op minimale dosering pijnstillers. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe hij zich vandaag houdt, na 2 actieve weekenddagen!
Hij kan al 5 hoopers over 10 meter vooruit gestuurd worden! Niet slecht voor mijn klitteband-ik-kan-niets-alleen hondje
![]()
M@rina schreef: Karakteristieke foto van mijn poppeloppies:SUperleuke foto's, die van Teun, wat een snelheid!!! En ja, ik vind, hoe grijzer hoe mooier hoor
Teun altijd een beetje
![]()
Saartje, altijd alert, maar ze wordt wel ontzettend grijs:
![]()
smulpaap schreef:+1, ga gelijk daar op zoek naar meer foto's
Oh wat lief Riek ,ik kom nooit in de fokkers hoek , dus ik heb dat heulemaal gemist
![]()
MarijeEnBoomer schreef: Jeetje... Ze lijkt gelukkig te kijken...wat een heerlijke foto!!!
![]()
-Annemarie- schreef:ZO leuk om haar helemaal op de foto te zien!!!
Voorspoelen..........
De baas heeft eend verdeeld; filet en poten voor onszelf. Die gaan vanavond op de bbq.
Karkas, nek, vleugels voor Moyra.
Gedeelte vel/vet ligt in de Aga om uit te bakken. Doen we zo af en toe een aardappeltje gebakken in eendenvet.![]()
joel schreef: Kaela, jij maakt ook altijd mooie foto's, is het niet van je dierenclubje, dan wel van buiten, natuur, prachtig,Dank je wel
Ik heb toevallig vandaag bij iemand gewerkt, met een grijze roodstaart, wat een leuke vogels zijn het toch!! Deze kon ook zo lekker bedelen om een koekie![]()
Juul schreef: Mooi! Doorzetters zijn jullie!Dank je! Vandaag was ie minder, maar dat verwachten we al. Dus iets omhoog in de dosering, kijken hoe dat weer gaat. Het zal wel een beetje tobben blijven, maar als we nog zulke leuke dingen kunnen doen, dan gaat het wel lukken!
Esther Q schreef: Dat is gewoon een witte prins op het zand!+1!![]()