Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef:Ik wist echt niet wat ik meemaakte toen dat gebeurde op een etentje met familie van de schoonfamilie :o
;D ;D ;D
Door -Annemarie-
;D ;D ;D

*herinneringen aan Scouting, waar het toetje op je -al dan niet schoon geschraapte- bord werd gestort*

Ik heb het overleefd, en vond het nog leuk ook. :biggrin2:
Door koekje
Vera heeft vanmiddag -heel illegaal- een middagdutje gedaan. Ze kwam op schoot en ging er eens lekker voor liggen. Ze deed de ogen dicht en sliep ineens :o

Maar nu is ze dus nog steeds klaarwakker >:(
Morgenochtend gaat om 7 uur weer de wekker en ik heb zo'n zin in winterslaap :(
Door Angelique
MarijeEnBoomer schreef:Ik wist echt niet wat ik meemaakte toen dat gebeurde op een etentje met familie van de schoonfamilie :o

En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijen ::)
Door Hope
Angelique schreef:En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijen ::)
Ooooh die hoor ik zo vaak! Vreselijk irritant!
Door - pien -
Martine-Tom schreef:Er zijn wegwerp bekers gemaakt van mais en borden van bamboe :)
En anders goeiekoop bij de 2ehands een zooi borden halen en die weer retourneren na afloop :)
Dat afbreekbare spul past niet echt bij het thema wat ik in gedachten heb...wie weet wat ik bij de kringloop tegenkom :D
Afijn, op een gegeven moment komt het wel bij elkaar hoop ik :cool:
Ik maak het mezelf moeilijk...maar ja, dat ben ik wel gewend :biggrin2:
Door - pien -
Angelique schreef:En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijen ::)
'Het kan toch niet heel naar binnen'
Of is dat niet wat je/jullie bedoelen?
Door MarijeEnBoomer
Meer: je vond ons al raar, kijk we kunnen nog raarder zijn ;D
Door - pien -
pluk schreef:Servies kun je ook huren.
Dat zou bij nader inzien ook nog een oplossing kunnen zijn. Ik heb gezocht op 'servies huren' maar van sommige voorwaarden word ik niet blij ~ je moet het spoelen en sorteren ~ helemaal prima, maar naar wat ik begreep wordt er daarna nog weer gerekend voor het schoonmaken. Hoeveel ? Dat stond er niet bij....veel te vaag....
Ik wil het zelf ook nog schoonmaken, maar die optie was er niet ::)
Door - pien -
- pien - schreef:Potverdepotver...per ongeluk 2x het bedrag overgeboekt naar iemand van Marktplaats...kan mezelf wel voor m'n kop slaan.
Ik hoop dat mijn schoenen komen én dat ze het teveel terugboeken ::)

In februari houden we een winterfeest voor familie. Wat een organisatie is dat. Het leuke eraan is dat wij niet voor al het eten hoeven te zorgen, mensen nemen ook zelf eten mee. Maar in de zomer is het al goed als het droog is. Nu moet iedereen droog én warm zitten, niet genoeg servies = verantwoord wegwerpservies kopen ?, verlichting, eten opwarmen en evt. warm houden....
Ik hoorde niks meer vanaf dinsdag en de advertentie was verwijderd, maar vandaag kreeg ik toch een mailtje dat het bedrag teruggeboekt was en de schoenen zijn onderweg.
Zo....loopt het toch nog goed af :groupwave2:
Door Martine-Tom
- pien - schreef:Ik hoorde niks meer vanaf dinsdag en de advertentie was verwijderd, maar vandaag kreeg ik toch een mailtje dat het bedrag teruggeboekt was en de schoenen zijn onderweg.
Zo....loopt het toch nog goed af :groupwave2:
Wrong topic!
Dit is het klaagtopic dus tenzij je er nog een negatieve draai aan weet te geven... :biggrin2: :biggrin2:
Door Tibbies
Het moet niet gekker worden...... we zitten midden in een glazenwasser oorlog.
Onze glazenwasser heeft onder bedreiging klanten moeten afstaan aan een andere glazenwasser.
Nou die "nieuwe' glazenwasser willen we dus niet. Maar onze 'oude' glazenwasser mag hier dus niet meer zemen.
Door koekje
Tibbies schreef:Het moet niet gekker worden...... we zitten midden in een glazenwasser oorlog.
Onze glazenwasser heeft onder bedreiging klanten moeten afstaan aan een andere glazenwasser.
Nou die "nieuwe' glazenwasser willen we dus niet. Maar onze 'oude' glazenwasser mag hier dus niet meer zemen.
Dat was laatst ook bij Rambam. Het zijn net maffia-praktijken.
Door Tibbies
Tja zoiets vermoeden we al.
Degene die gisteren geld kwam ophalen, wil je dus echt niet.
Door - pien -
Bij mij kwam er ook iemand aan de deur met een folder en prijzen. Hij liet z'n telefoonnummer achter want 'ik zou erover nadenken'. Ik besloot niet met hun in zee te gaan...
Een paar dagen later staat er iemand aan de deur (weer een ander dan de eerste keer) die met handen en voeten uitlegde dat hij alles schoongemaakt had en nu geld wilde...nou ja zeg :o
Hij kon vertrekken zonder geld. Zulke praktijken hoef ik niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door