MarijeEnBoomer schreef:Ik wist echt niet wat ik meemaakte toen dat gebeurde op een etentje met familie van de schoonfamilie

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef:Ik wist echt niet wat ik meemaakte toen dat gebeurde op een etentje met familie van de schoonfamilie
Angelique schreef:En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijenOoooh die hoor ik zo vaak! Vreselijk irritant!
Martine-Tom schreef:Er zijn wegwerp bekers gemaakt van mais en borden van bamboeDat afbreekbare spul past niet echt bij het thema wat ik in gedachten heb...wie weet wat ik bij de kringloop tegenkom![]()
En anders goeiekoop bij de 2ehands een zooi borden halen en die weer retourneren na afloop
Angelique schreef:En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijen'Het kan toch niet heel naar binnen'
Angelique schreef:En dat alles onder het motto...waar het terecht komt hangen toch geen schilderijenMeer: je vond ons al raar, kijk we kunnen nog raarder zijn
pluk schreef:Servies kun je ook huren.Dat zou bij nader inzien ook nog een oplossing kunnen zijn. Ik heb gezocht op 'servies huren' maar van sommige voorwaarden word ik niet blij ~ je moet het spoelen en sorteren ~ helemaal prima, maar naar wat ik begreep wordt er daarna nog weer gerekend voor het schoonmaken. Hoeveel ? Dat stond er niet bij....veel te vaag....
- pien - schreef:Potverdepotver...per ongeluk 2x het bedrag overgeboekt naar iemand van Marktplaats...kan mezelf wel voor m'n kop slaan.Ik hoorde niks meer vanaf dinsdag en de advertentie was verwijderd, maar vandaag kreeg ik toch een mailtje dat het bedrag teruggeboekt was en de schoenen zijn onderweg.
Ik hoop dat mijn schoenen komen én dat ze het teveel terugboeken![]()
In februari houden we een winterfeest voor familie. Wat een organisatie is dat. Het leuke eraan is dat wij niet voor al het eten hoeven te zorgen, mensen nemen ook zelf eten mee. Maar in de zomer is het al goed als het droog is. Nu moet iedereen droog én warm zitten, niet genoeg servies = verantwoord wegwerpservies kopen ?, verlichting, eten opwarmen en evt. warm houden....
- pien - schreef:Ik hoorde niks meer vanaf dinsdag en de advertentie was verwijderd, maar vandaag kreeg ik toch een mailtje dat het bedrag teruggeboekt was en de schoenen zijn onderweg.Wrong topic!
Zo....loopt het toch nog goed af
Tibbies schreef:Het moet niet gekker worden...... we zitten midden in een glazenwasser oorlog.Dat was laatst ook bij Rambam. Het zijn net maffia-praktijken.
Onze glazenwasser heeft onder bedreiging klanten moeten afstaan aan een andere glazenwasser.
Nou die "nieuwe' glazenwasser willen we dus niet. Maar onze 'oude' glazenwasser mag hier dus niet meer zemen.