OT: Zware werkdag gehad

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Galastop is echt rotzooi. Ik zou even op zoek gaan naar iets homeopathisch. Geeft ze ook melk?Nee, ze geeft geen melk. Daarom mede heb ik zelf ook niet aan schijnzwangerschap gedacht eerlijk gezegd. Kaya is altijd al moeilijk met eten geweest
zhiva schreef: Nee, ze geeft geen melk. Daarom mede heb ik zelf ook niet aan schijnzwangerschap gedacht eerlijk gezegd. Kaya is altijd al moeilijk met eten geweestZiggy is ook altijd schijnzwanger en dat uit zich bij haar door in een "dipje" te zitten, nergens zin in en slecht eten. Ik geef haar puur schijnzwanger. Begin daar al mee zodra ze loops word en eindig pas na de schijnzwangerperiode. Het haalt bij haar de scherpe randjes eraf. Van diepe dip is het nu een dipje en van bijna niets eten is het slecht eten.Ik ben helemaal niet thuis in de homeopatische wereld. Ik zal eens in de bieb kijken
![]()
*Dorothea* schreef: Ow jongens Amira op RTL4, genietenZal je naast wonen![]()
Kim_S schreef: Zal je naast wonenja geweldig, ik ga naar Nijmegen verhuizen.![]()
*Dorothea* schreef: ja geweldig, ik ga naar Nijmegen verhuizen.Niks over Nijmegen, heb er 20 jaar gewoond, maar naast Amira hoeft nou ook weer niet
Kim_S schreef: Niks over Nijmegen, heb er 20 jaar gewoond, maar naast Amira hoeft nou ook weer nietleuk toch, het ideale buurmeisje![]()
*Dorothea* schreef: leuk toch, het ideale buurmeisjeMijn buren hier wonen 400 meter verderop. Maar das voor Amira nog te dichtbij.![]()
Kim_S schreef: Niks over Nijmegen, heb er 20 jaar gewoond, maar naast Amira hoeft nou ook weer nietWaren we toen ook al buren![]()
Angelique schreef: Waren we toen ook al burenGoeie buren of buren van de overkant?![]()
Kim_S schreef: Goeie buren of buren van de overkant?Ojee ze is er van geschrokken![]()