Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gewerkt, naar het gemeentehuis, shoppen (wat een totale mislukking was, op sommige de meeste dagen moet je dat gewoon simpelweg niet eens proberen) en thuis eten koken.

Toch maar eens serieus nagedacht over Oscar zijn behoorlijke gekrabbel en gekriebel en twee dingen in gang gezet om daar iets mee te doen. Het is allemaal nog niet bepaald ernstig, maar het is ook niet nodig dat het dat gaat worden.

Nu lekker relaxen, morgen weer vroeg dag.
hannabelgje schreef: Galastop is echt rotzooi. Ik zou even op zoek gaan naar iets homeopathisch.  Geeft ze ook melk?
Nee, ze geeft geen melk. Daarom mede heb ik zelf ook niet aan schijnzwangerschap gedacht eerlijk gezegd. Kaya is altijd al moeilijk met eten geweest  ;) Ik ben helemaal niet thuis in de homeopatische wereld. Ik zal eens in de bieb kijken  :)
zhiva schreef: Nee, ze geeft geen melk. Daarom mede heb ik zelf ook niet aan schijnzwangerschap gedacht eerlijk gezegd. Kaya is altijd al moeilijk met eten geweest  ;) Ik ben helemaal niet thuis in de homeopatische wereld. Ik zal eens in de bieb kijken  :)
Ziggy is ook altijd schijnzwanger en dat uit zich bij haar  door in een "dipje" te zitten, nergens zin in en slecht eten. Ik geef haar puur schijnzwanger. Begin daar al mee zodra ze loops word en eindig pas na de schijnzwangerperiode. Het haalt bij haar de scherpe randjes eraf. Van diepe dip is het nu een dipje en van bijna niets eten is het slecht eten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door