Ik ben er weer! Viel me enorm mee, als ik over 3 weken weer zou moeten levert me dat geen stress op. Niet verdoofd, gewoon bitje tussen de tanden en slangetje erdoor. 1x kokhalzen en dat was het. Helaas middenrifbreuk en gezien de pijnklachten die ik heb bestaat het vermoeden dat de maag ertussen klem zit. Dit kan bij mij makkelijker omdat mijn bindweefsel zo soepel is dat de banden die de maag op de plek moeten houden ook teveel rekken.
Betekent dat ik volgende week terug moet naar de HA en verder het traject in moet. Er zijn ook 2 biopten genomen omdat de maagwand behoorlijk geïrriteerd was. Omeprazol geeft totaal geen verlichting en veroorzaakt restless legs bij mij. Ik heb wel een andere maagzuurremmer gekregen, maar ik ben absoluut niet dol op dat soort spul....

Voor nu zal ik het slikken, maar ik ga ook veel beter op mijn koolhydraat- en suikerinname letten (daar was best wel de klad ingekomen) en hoop dat ik dan sowieso minder maagzuur aanmaak.
MDL-arts gaf al aan dat als de maag inderdaad klem zit tussen de breuk er operatief ingegrepen moet worden. We gaan het meemaken. Eerst maar eens vervolgonderzoeken.