Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
Ik weet niet welk ziekenhuis, maar de meeste MDL-artsen willen wel een roesje geven met wat dormicum hoor. Werkt prima. Zo’n slang in moeten slikken en het heen en weer geschuif ervan is gewoon NIET fijn.

Bijzonder van die boter trouwens, maar ik moet natuurlijk wel eerlijk zeggen dat ik de literatuur heb onderzocht t.b.v. operaties onder narcose, niet voor endoscopische verrichtingen.

Hoe dan ook: succes morgen!
Door Kaela
hannabelgje schreef:Ik zou zeker een roesje vragen Pauline, dan is het onderzoek echt heel goed te doen. Ik spreek uit ervaring. Zonder roesje zou ik echt nooit doen. Succes morgen!

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Ik kreeg verdoving in de keel (tegen het kokhalzen en zodat het minder onaangenaam is). Ik heb een pijngrens van helemaal niets en ben een watje eerste klas, maar behalve onaangenaam vond ik het niet erg.
Ik heb ook mee liggen kijken op de monitor, best grappig om je eigen binnenwerk een keer te zien.
Door pluk
Kaela schreef:
Ik kreeg verdoving in de keel (tegen het kokhalzen en zodat het minder onaangenaam is). Ik heb een pijngrens van helemaal niets en ben een watje eerste klas, maar behalve onaangenaam vond ik het niet erg.
Ik heb ook mee liggen kijken op de monitor, best grappig om je eigen binnenwerk een keer te zien.
Ik kan me ook een verdovende spray of zoiets herinneren. Ik heb zeker niets zwaarders gehad. Had er gelukkig een heel fijne assistent/verpleegkundige bij, zij heeft me er doorheen geholpen. Ik ben nogal Piet Paniek met dat soort dingen dus moest vooral rustig zien te blijven Afbeelding
Door Pauline
Bedankt lieverds!!!! Het moet gewoon, situatie zoals die nu is kan ook niet zo blijven. Dus moeten we weten wat er is en dat vraagt om dit onderzoek. Jullie horen het na de tijd.
Door Pauline
Ik ben er weer! Viel me enorm mee, als ik over 3 weken weer zou moeten levert me dat geen stress op. Niet verdoofd, gewoon bitje tussen de tanden en slangetje erdoor. 1x kokhalzen en dat was het. Helaas middenrifbreuk en gezien de pijnklachten die ik heb bestaat het vermoeden dat de maag ertussen klem zit. Dit kan bij mij makkelijker omdat mijn bindweefsel zo soepel is dat de banden die de maag op de plek moeten houden ook teveel rekken.

Betekent dat ik volgende week terug moet naar de HA en verder het traject in moet. Er zijn ook 2 biopten genomen omdat de maagwand behoorlijk geïrriteerd was. Omeprazol geeft totaal geen verlichting en veroorzaakt restless legs bij mij. Ik heb wel een andere maagzuurremmer gekregen, maar ik ben absoluut niet dol op dat soort spul.... :-\ Voor nu zal ik het slikken, maar ik ga ook veel beter op mijn koolhydraat- en suikerinname letten (daar was best wel de klad ingekomen) en hoop dat ik dan sowieso minder maagzuur aanmaak.

MDL-arts gaf al aan dat als de maag inderdaad klem zit tussen de breuk er operatief ingegrepen moet worden. We gaan het meemaken. Eerst maar eens vervolgonderzoeken.
Door Lil
Vervelend Pauline! Dat kunnen ze wel operatief goed verhelpen. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door