Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door DJ_Doerak_Tucker
Geplaatst door: eelke
« Gepost op: Vandaag om 10:18:12 »

Voeg citaat toe

Citaat van: fem fatale op Vandaag om 10:14:31

Ik vind dat niet zo'n hygiënisch model.

Zet ik m eerst wel onder de douche, kan hij meteen de cabine soppen!
En jou??  ;D ;D ;D ;D Sorry kon het niet laten...
Door eelke
DJ en Doerak schreef: En jou??  ;D ;D ;D ;D Sorry kon het niet laten...

Hmmm wij hebben maar een kleine cabine....80 x 80....
Wel weer een extra diep twee persoons bad...misschien moet hij daar maar beginnen dan!  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Ik heb gisteren m'n koekblikje van binnen én van buiten schoongemaakt.  :o 
Stapte dus vanmorgen in een glimmend en opgeruimd autootje, daar wordt je blij van.  ;D
Door DJ_Doerak_Tucker
Oh wacht  ik snap de citaten ook  :doh:
-Annemarie- schreef: Ik heb gisteren m'n koekblikje van binnen én van buiten schoongemaakt.  :o 
Stapte dus vanmorgen in een glimmend en opgeruimd autootje, daar wordt je blij van.  ;D
Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsen  ;D.
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op wo 02 apr 2014, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
DJ en Doerak schreef: Oh wacht  ik snap de citaten ook  :doh:
Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsen  ;D.
Die onderste zin is helemáál niet herkenbaar  ;D  *neusgroeismiley*
Door -Annemarie-
DJ en Doerak schreef: Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsen  ;D.
Precies!  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Nadia
Vandaag wat last van de poetserietus.
Badkamer gepoetst
Slaapkamer gepoetst, bed aan de kant geschoven om erachter te zuigen.
Cadeaus van Dwayne uitgesorteerd. Wat kan nog even de zolder op omdat hij er nog te jong voor is?
Moltons van het bed gewassen, matrassen omgedraaid.
Rommel kamer iets minder rommelig gemaakt.
Dwayne zijn kamer gepoetst.
Wasjes gewassen. Morgen strijken.
Taart gemaakt (is ook beetje huishoudelijk toch?)
Vaatwasser uit geruimd.
Koken hoefde niet :) was allemaal al klaar van gisteren en eergisteren. Dus enkel opwarmen wat vriendje heeft gedaan :)
En een uurtje met de hondjes en Dwayne wezen wandelen. Wat een heeeeerlijk weer :)
Door K&D
DJ en Doerak schreef: En jou??  ;D ;D ;D ;D Sorry kon het niet laten...
Ik vond die cabine soppen al een behoorlijk gevaarlijke opmerking... :P :biggrin2: ::)
Door K&D
DJ en Doerak schreef: Bij ons altijd de dag voor we op vakantie gaan, dan moet het opeens gebeuren ::).
Ik snap dat ook nooit zo, dat zou ik dus na de vakantie doen, maar ja, hij mag van mij...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door