eelke schreef: Doe mij die van de keuken maarIk vind dat niet zo'n hygiënisch model.![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Doe mij die van de keuken maarIk vind dat niet zo'n hygiënisch model.![]()
fem fatale schreef: Ik vind dat niet zo'n hygiënisch model.Zet ik m eerst wel onder de douche, kan hij meteen de cabine soppen!
Geplaatst door: eelkeEn jou??
« Gepost op: Vandaag om 10:18:12 »
Voeg citaat toe
Citaat van: fem fatale op Vandaag om 10:14:31
Ik vind dat niet zo'n hygiënisch model.
Zet ik m eerst wel onder de douche, kan hij meteen de cabine soppen!
DJ en Doerak schreef: En jou??![]()
![]()
![]()
Sorry kon het niet laten...
-Annemarie- schreef: Ik heb gisteren m'n koekblikje van binnen én van buiten schoongemaakt.Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsen![]()
Stapte dus vanmorgen in een glimmend en opgeruimd autootje, daar wordt je blij van.![]()
DJ en Doerak schreef: Oh wacht ik snap de citaten ookDie onderste zin is helemáál niet herkenbaar
Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsen.
DJ en Doerak schreef: Bij ons altijd de dag voor we op vakantie gaan, dan moet het opeens gebeurenBij ons ook, alleen komt het er dan niet van..
DJ en Doerak schreef: Fijn hè, en dan denk je: 'zou ik vaker moeten doen' om vervolgens volgend jaar weer eens een keer je auto te poetsenPrecies!.
DJ en Doerak schreef: En jou??Ik vond die cabine soppen al een behoorlijk gevaarlijke opmerking...![]()
![]()
![]()
Sorry kon het niet laten...
DJ en Doerak schreef: Bij ons altijd de dag voor we op vakantie gaan, dan moet het opeens gebeurenIk snap dat ook nooit zo, dat zou ik dus na de vakantie doen, maar ja, hij mag van mij....