Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
-Annemarie- schreef::( :bigarmhug:

Moyra werd eens op een parkeerplaats besprongen door een labrador (nee, niet dezelfde als die van de 5x hier uit het dorp), dat lag aan mijn lichaamstaal. ::)
Geweldig toch, al die excuses. :-X
Geweldig ja :-X
Door eelke
Ik zie nu dat ik 25 berichten geleden er 11111 had. En dat getal heb ik dus gemist >:(
Door Martine-Tom
eelke schreef:Ik zie nu dat ik 25 berichten geleden er 11111 had. En dat getal heb ik dus gemist >:(
Je bent toch mod, wis je er toch gewoon 25 :biggrin2:
Door eelke
Ja daar heb ik nog wel even over nagedacht maar ik mag mijn macht natuurlijk niet misbruiken.

En ik weet ook niet of ie terug telt :P
Door jasmijn
Het is helaas weer mis bij mij :(

Bloeddruk is weer hoog en ik heb zelfs een beetje verhoogd eiwit in mijn urine :-\
Morgen weer beiden meten en als het dan hoger is moet ik door naar het ziekenhuis om te testen en misschien zelf al in te leiden :-X
Als het het zelfde is als vandaag dan gaan we donderdag voor een controle en hoop ik dat het nog even goed blijft zo dat we niet gelijk hoeven in te leiden.

Willen jullie duimen dat het in iedergeval niet hoger en erger word?

Ben wel beetje blij dat ik toch een week heb gekregen om aan het idee ziekenhuis en inleiden te wennen, ben gelukkig niet zo helemaal van stuur als de vorige keer dus dat is wel een plus puntje :)
Door frodo quin
Ik hoop dat het weer goed gaat zoals de vorige keer. Hoever ben je nu eigenlijk? Je zit toch al dicht tegen je bevaldatum aan dacht ik?
Door jasmijn
Ja ik ben nu 38 weken en 4 dagen dus ze kan gewoon komen, enkel wil ik gewoon heel graag dat ze zelf bepaald en inleiden is over het algemeen echt geen pretje.

Bevallen zelf is al niet echt leuk zullen we maar zeggen maar inleiden is dan net een tikkie naarder dan natuurlijk bevallen.

Maar als het echt zo is dat ik zwangerschaps vergiftiging krijg of eigenlijk als ik er dicht tegen aan zit dat kies ik toch liever voor de minder fijne bevalling want die vergiftig is ook echt geen pretje :-X
Door Hope
jasmijn schreef:Ja ik ben nu 38 weken en 4 dagen dus ze kan gewoon komen, enkel wil ik gewoon heel graag dat ze zelf bepaald en inleiden is over het algemeen echt geen pretje.

Bevallen zelf is al niet echt leuk zullen we maar zeggen maar inleiden is dan net een tikkie naarder dan natuurlijk bevallen.

Maar als het echt zo is dat ik zwangerschaps vergiftiging krijg of eigenlijk als ik er dicht tegen aan zit dat kies ik toch liever voor de minder fijne bevalling want die vergiftig is ook echt geen pretje :-X
Duimen draaien op volle toeren!

Ik zal je straks nog even een stuk sturen per pb. Over voetmassagevtijdens een inleiding. Daardoor komen endorfines vrij die het natuurlijk evenwicht herstellen waardoor inleiden niet anders is dan natuurlijk beginnen. Ik zoek het even op!
Door - pien -
Hope schreef:Duimen draaien op volle toeren!

Ik zal je straks nog even een stuk sturen per pb. Over voetmassagevtijdens een inleiding. Daardoor komen endorfines vrij die het natuurlijk evenwicht herstellen waardoor inleiden niet anders is dan natuurlijk beginnen. Ik zoek het even op!
Dat was wat voor mij geweest 24 jaar geleden :-X
jasmijn schreef:Ja ik ben nu 38 weken en 4 dagen dus ze kan gewoon komen, enkel wil ik gewoon heel graag dat ze zelf bepaald en inleiden is over het algemeen echt geen pretje.

Sterkte Jasmijn!

En knuffels voor Angelique en Charlie :-* Wat een k.tsmoes zeg...gevalletje 'visstickIQ' >:(
Door Hope
Klein klaagje (het is tenslotte voor een goed doel) ze zijn de keuken aan het slopen. Alle deuren dicht gelaten en nog zit het stof nu al overal!
Door BlissSpirit
Hope schreef:Klein klaagje (het is tenslotte voor een goed doel) ze zijn de keuken aan het slopen. Alle deuren dicht gelaten en nog zit het stof nu al overal!
Zo herkenbaar!!!!
Al heel veel verbouwd en gerenoveerd hier, dus weet dat het een ramp is.
Het enige dat hier aardig goed hielp, was vochtige lakens voor de deuren hangen.

Maar als alles straks klaar is, vergeet je het ook weer snel Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Door Hope
BlissSpirit schreef:Zo herkenbaar!!!!
Al heel veel verbouwd en gerenoveerd hier, dus weet dat het een ramp is.
Het enige dat hier aardig goed hielp, was vochtige lakens voor de deuren hangen.

Maar als alles straks klaar is, vergeet je het ook weer snel Afbeelding

Vochtige lakens, slim! Ga ik proberen!
Ik vind het op zich niet erg, maak me alleen zorgen om Nelson :-\
Door BlissSpirit
Hope schreef:
Vochtige lakens, slim! Ga ik proberen!
Ik vind het op zich niet erg, maak me alleen zorgen om Nelson :-\
Ja, kan ik me voorstellen.
Je zit niet te wachten op een terugval van je mannetje.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door