-Annemarie- schreef:Geweldig ja![]()
![]()
Moyra werd eens op een parkeerplaats besprongen door een labrador (nee, niet dezelfde als die van de 5x hier uit het dorp), dat lag aan mijn lichaamstaal.
Geweldig toch, al die excuses.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Geweldig ja![]()
![]()
Moyra werd eens op een parkeerplaats besprongen door een labrador (nee, niet dezelfde als die van de 5x hier uit het dorp), dat lag aan mijn lichaamstaal.
Geweldig toch, al die excuses.
eelke schreef:Ik zie nu dat ik 25 berichten geleden er 11111 had. En dat getal heb ik dus gemistJe bent toch mod, wis je er toch gewoon 25
jasmijn schreef:Ja ik ben nu 38 weken en 4 dagen dus ze kan gewoon komen, enkel wil ik gewoon heel graag dat ze zelf bepaald en inleiden is over het algemeen echt geen pretje.Duimen draaien op volle toeren!
Bevallen zelf is al niet echt leuk zullen we maar zeggen maar inleiden is dan net een tikkie naarder dan natuurlijk bevallen.
Maar als het echt zo is dat ik zwangerschaps vergiftiging krijg of eigenlijk als ik er dicht tegen aan zit dat kies ik toch liever voor de minder fijne bevalling want die vergiftig is ook echt geen pretje
Hope schreef:Duimen draaien op volle toeren!Dat was wat voor mij geweest 24 jaar geleden
Ik zal je straks nog even een stuk sturen per pb. Over voetmassagevtijdens een inleiding. Daardoor komen endorfines vrij die het natuurlijk evenwicht herstellen waardoor inleiden niet anders is dan natuurlijk beginnen. Ik zoek het even op!
jasmijn schreef:Ja ik ben nu 38 weken en 4 dagen dus ze kan gewoon komen, enkel wil ik gewoon heel graag dat ze zelf bepaald en inleiden is over het algemeen echt geen pretje.Sterkte Jasmijn!
Bevallen zelf is al niet echt leuk zullen we maar zeggen maar inleiden is dan net een tikkie naarder dan natuurlijk bevallen.
Maar als het echt zo is dat ik zwangerschaps vergiftiging krijg of eigenlijk als ik er dicht tegen aan zit dat kies ik toch liever voor de minder fijne bevalling want die vergiftig is ook echt geen pretje
Hope schreef:Klein klaagje (het is tenslotte voor een goed doel) ze zijn de keuken aan het slopen. Alle deuren dicht gelaten en nog zit het stof nu al overal!Zo herkenbaar!!!!
BlissSpirit schreef:Zo herkenbaar!!!!Vochtige lakens, slim! Ga ik proberen!
Al heel veel verbouwd en gerenoveerd hier, dus weet dat het een ramp is.
Het enige dat hier aardig goed hielp, was vochtige lakens voor de deuren hangen.
Maar als alles straks klaar is, vergeet je het ook weer snel![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Hope schreef:Ja, kan ik me voorstellen.
Vochtige lakens, slim! Ga ik proberen!
Ik vind het op zich niet erg, maak me alleen zorgen om Nelson