Border Bandit schreef:Heb je haar kunnen vinden?Ja gelukkig wel, al was ze bijna ontsnapt
(of is ze uberhaupt aangekomen, als ze zo weinig interesse toont?)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Border Bandit schreef:Heb je haar kunnen vinden?Ja gelukkig wel, al was ze bijna ontsnapt
(of is ze uberhaupt aangekomen, als ze zo weinig interesse toont?)
Hope schreef:KPN monteur geweest omdat we een nieuwe modem moesten. Meneer is meer dan een uur in huis geweest en heeft zeker de helft van de tijd zitten whatsappen. Op een gegeven moment was ik het echt beu, ik wilde plat liggen maar alleen in huis zijn en dan in bed gaan liggen met een vreemde vent in huis vind is dus echt drie keer niks. Dus ik spreek hem er vriendelijk op aan en vraag of het whatsappen nodig is voor het vervangen van onze modem. Nee, dat was niet. Hij zat in drie whatsapp groepen die gingen over waar ze zouden uitgaan komend weekend, en als hij ze niet bijhield dan had hij zo 300 gemiste berichten. Ja, het is vrijdag hé, dan is dat altijd.
Ja maar dat is verdorie toch niet mijn probleem!
Toen hij dan eindelijk klaar was wilde hij niet de code aanpassen op de modem want dat stond niet in zijn taakomschrijving. De meterkast liet hij in een puinhoop achter en ook het afval in de hal ruimde hij niet op. Taakomschrijving hé...
Ik ga een klacht indienen bij KPN. Dit is toch niet normaal?!
pearlsofpassion schreef:![]()
Dat zijn dagen waar ik ook super slecht gezind van wordt...
Helemaal begrijpelijk en zo hatelijk.
Kruip maar snel in je bed.
Hope schreef:Wat een rotdag Sibrienne! .Ik kan het me echt voorstellen
Ik ben er even helemaal klaar mee. Gisteren ging het wat beter, ik was er echt blij mee. Even buiten geweest, beesten geknuffeld, wasje aangezet. Vandaag weer drama. Hele dag doodziek, kon weer alleen op mijn rug liggen. Dus weer hele dag binnen geweest, op de bank. Niets kunnen eten en een keer of tien staan spugen. Een buik die aanvoelt alsof er beton in zit en stik chagrijnig.
Nu maar naar bed, hopen dat het morgen wat beter gaat.
Charlie Angel schreef:Vanaf woensdagavond nauwelijks meer kunnen lopen met mijn linkerbeen, balen want dit was mijn tweede vakantie week.![]()
Wel naar het bos gereden steeds zodat Charlie wel lekker kon rennen en spelen, behalve vandaag, was bang dat ik de auto al niet uit zou kunnen want mijn arm ging ook al protesteren.
Verder al een tijd flink misselijk door wisseling medicatie. Volgens mij kan ik maar beter weer aan het werk gaan.