Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Border Bandit schreef:Heb je haar kunnen vinden?
(of is ze uberhaupt aangekomen, als ze zo weinig interesse toont?)
Ja gelukkig wel, al was ze bijna ontsnapt :) Ze was zelf aan het stressen omdat ze niet wist of er nu iemand voor haar ging komen of niet, want ze had helemaal geen mails ontvangen. We zijn haar spullen gaan afzetten, alles uitgelegd en boodschappen gaan doen. Het is gelukkig een leuke meid, want ik ben het hele semester haar begeleider.
Door constance.blokzijl
Pff, nieuwe vloer, die is super mooi! Maar alles was uit huis... En dus ook de tv inclusief aansluitingen.... En dat is op een manier gegaan dat ik dus niet blij wordt... Alles ligt door elkaar en helemaal uit elkaar geplukt. Dus alle kabels uit de tv maar ook alle kabels uit de router, ziggobox enzovoorts... En alle kabels op een hoop geflikkerd. Een chaotische puzzel nu dus, en dat maakt me super chagrijnig want dit had handiger gekund... Maar ja, mannen zonder supervisie
Door Hope
KPN monteur geweest omdat we een nieuwe modem moesten. Meneer is meer dan een uur in huis geweest en heeft zeker de helft van de tijd zitten whatsappen. Op een gegeven moment was ik het echt beu, ik wilde plat liggen maar alleen in huis zijn en dan in bed gaan liggen met een vreemde vent in huis vind is dus echt drie keer niks. Dus ik spreek hem er vriendelijk op aan en vraag of het whatsappen nodig is voor het vervangen van onze modem. Nee, dat was niet. Hij zat in drie whatsapp groepen die gingen over waar ze zouden uitgaan komend weekend, en als hij ze niet bijhield dan had hij zo 300 gemiste berichten. Ja, het is vrijdag hé, dan is dat altijd.
Ja maar dat is verdorie toch niet mijn probleem!

Toen hij dan eindelijk klaar was wilde hij niet de code aanpassen op de modem want dat stond niet in zijn taakomschrijving. De meterkast liet hij in een puinhoop achter en ook het afval in de hal ruimde hij niet op. Taakomschrijving hé...

Ik ga een klacht indienen bij KPN. Dit is toch niet normaal?!
Door Siberienne
De buurmeisjes vervelen zich en lopen belletje te trekken - en ik zit op een pakket te wachten >:(
Door Siberienne
Hope schreef:KPN monteur geweest omdat we een nieuwe modem moesten. Meneer is meer dan een uur in huis geweest en heeft zeker de helft van de tijd zitten whatsappen. Op een gegeven moment was ik het echt beu, ik wilde plat liggen maar alleen in huis zijn en dan in bed gaan liggen met een vreemde vent in huis vind is dus echt drie keer niks. Dus ik spreek hem er vriendelijk op aan en vraag of het whatsappen nodig is voor het vervangen van onze modem. Nee, dat was niet. Hij zat in drie whatsapp groepen die gingen over waar ze zouden uitgaan komend weekend, en als hij ze niet bijhield dan had hij zo 300 gemiste berichten. Ja, het is vrijdag hé, dan is dat altijd.
Ja maar dat is verdorie toch niet mijn probleem!

Toen hij dan eindelijk klaar was wilde hij niet de code aanpassen op de modem want dat stond niet in zijn taakomschrijving. De meterkast liet hij in een puinhoop achter en ook het afval in de hal ruimde hij niet op. Taakomschrijving hé...

Ik ga een klacht indienen bij KPN. Dit is toch niet normaal?!

Nee dat is niet normaal. Zal zijn leidinggevende ook leuk vinden, dat hij zit te appen ipv te werken.....
Door Siberienne
Ik ben klaar met vandaag:
- eerst een stom gesprek met manlief over op tijd vertrekken voor de wandeling met de honden zodat ik op tijd op mijn werk kan komen. Mopper mopper. Ik haat het als ik moet mopperen.

- daarna een uur bezig geweest met inloggen in computer systeem op mijn werk waarbij het toch echt aan mij lag volgens de helpdesk - dus niet. Afijn, klus die ik wilde klaren niet af.

- erg moe thuis gekomen (ik ben langzaam mijn uren uit aan het breiden en dat kost extra energie) dus ik ging dutje doen: 5x wakker gebeld door bellentrekkende buurmeisjes >:(

- wilde ik net gaan koken, belt vriendin in overstuur dat haar honden in paniek zijn c.q. dreigen uit te breken volgens haar buurvrouw. Manlief meegesleurd, in de auto gesprongen, adrenaline uit mijn oren.... kom ik daar niks aan de hand; mogelijk geschrokken van ballon oid??

- Krijg commentaar van manlief over onhandig parkeergedrag >:(

- weer naar huis, ga koken, laat eten aanbranden

En nu zijn er geen koekjes meer en is de chocolade op.
Door pearlsofpassion
:bigarmhug:

Dat zijn dagen waar ik ook super slecht gezind van wordt...
Helemaal begrijpelijk en zo hatelijk.
Kruip maar snel in je bed. ;)
Door Siberienne
pearlsofpassion schreef::bigarmhug:

Dat zijn dagen waar ik ook super slecht gezind van wordt...
Helemaal begrijpelijk en zo hatelijk.
Kruip maar snel in je bed. ;)

ja en dan vergat ik nog dat de frambozen voor het toetje beschimmeld bleken ;)

Dank je - nu op de bank onder dekentje met hond en thee ;) en inderdaad maar op tijd naar bed.
Door Hope
Wat een rotdag Sibrienne! .

Ik ben er even helemaal klaar mee. Gisteren ging het wat beter, ik was er echt blij mee. Even buiten geweest, beesten geknuffeld, wasje aangezet. Vandaag weer drama. Hele dag doodziek, kon weer alleen op mijn rug liggen. Dus weer hele dag binnen geweest, op de bank. Niets kunnen eten en een keer of tien staan spugen. Een buik die aanvoelt alsof er beton in zit en stik chagrijnig.

Nu maar naar bed, hopen dat het morgen wat beter gaat.
Door smulpaap
Hope schreef:Wat een rotdag Sibrienne! .

Ik ben er even helemaal klaar mee. Gisteren ging het wat beter, ik was er echt blij mee. Even buiten geweest, beesten geknuffeld, wasje aangezet. Vandaag weer drama. Hele dag doodziek, kon weer alleen op mijn rug liggen. Dus weer hele dag binnen geweest, op de bank. Niets kunnen eten en een keer of tien staan spugen. Een buik die aanvoelt alsof er beton in zit en stik chagrijnig.

Nu maar naar bed, hopen dat het morgen wat beter gaat.
Ik kan het me echt voorstellen :-* het valt echt niet mee zo . Ik hoop dat je in ieder geval lekker kan slapen
Door Border Bandit
Eigenlijk valt mijn klachtje van vandaag wel mee, als ik die van jullie zo lees...

Ik heb fijn met mijn hond geoefend. Gewoon positief en zo.
Heeft iemand blijkbaar staan kijken en die gaf me toch een commentaar toen ik langs zijn tuin moest!?
Slaat gewoon nergens op!

Ik was stom verbaast wát ik nou verkeert gedaan had in zijn ogen.
Daarna ben ik maar doorgegaan, in discussie gaan met zo iemand gaat toch niet lukken.

Jammer he, dat er zulke mensen zijn. Die zonder kennis andere mensen maar 'beschuldigen'.
Door Charlie Angel
Vanaf woensdagavond nauwelijks meer kunnen lopen met mijn linkerbeen, balen want dit was mijn tweede vakantie week. ::)
Wel naar het bos gereden steeds zodat Charlie wel lekker kon rennen en spelen, behalve vandaag, was bang dat ik de auto al niet uit zou kunnen want mijn arm ging ook al protesteren.
Verder al een tijd flink misselijk door wisseling medicatie. Volgens mij kan ik maar beter weer aan het werk gaan. ::)
Door jasmijn
Zuslief en zwagerlief hebben mijn bed vandaag op bierkratjes gezet voor de Kraamzorg dadelijk, ik lig nu doodsbang in bed en vind dit niet echt prettig.

Mijn bed is nu godskonnonen hoog en ik ben zo bang dat ik er doorheen zak :nerves:
Ben er net ingestapt en durf me nu eigenlijk niet meer te bewegen, waarom ben ik zo'n verschrikkelijk bangerik :-[
Door Angelique
Charlie Angel schreef:Vanaf woensdagavond nauwelijks meer kunnen lopen met mijn linkerbeen, balen want dit was mijn tweede vakantie week. ::)
Wel naar het bos gereden steeds zodat Charlie wel lekker kon rennen en spelen, behalve vandaag, was bang dat ik de auto al niet uit zou kunnen want mijn arm ging ook al protesteren.
Verder al een tijd flink misselijk door wisseling medicatie. Volgens mij kan ik maar beter weer aan het werk gaan. ::)

Nah, niet leuk zeg :( idd beetje jammer van je vakantie zo :(
Door Hope
Gisterenavond wilde manlief de katten voeren maar Jimmy was niet thuis. Een uur later nog steeds niet.
Uiteindelijk na veel roepen en rondlopen nog steeds geen Jimmy en toch wel erg bezorgd naar bed gegaan.

Lig ik goed en wel eindelijk in bed, staat meneer na een half uur onder aan het raam heel beledigd te zingen dat hij naar binnen wil. Fijn dat hij thuis is, maar had hij dat niet iets eerder kunnen doen?!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door