Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag had Joep weer zo'n dag waarop hij niet zo heel veel smoel had om proberen op te staan en te lopen. Volgens mij dacht hij: Doe het zelf maar! Trouwens... toen we bij het ven stonden kwamen we er wel ineens achter dat je ook een amper lopende teckel zomaar kwijt kunt raken!  :o :o :o Gelukkig kwam hij wel weer uit het riet gekropen.  :notworthy:

Hij heeft inmiddels een bos haar om U tegen te zeggen. Bel ik de trimster om te vragen of ze Joep wel trimmen kan nu hij niet echt kan staan, zegt ze: "Ja hoor, niets anders dan anders, hij wil nooit staan, ligt altijd!"

Afbeelding

Daarnet zijn we met pap wezen wandelen om het heideveld op de Hulsbeek. Pap was zelfs zonder rollator wel 4x zo snel als Joep met zijn wieltjes.... Zegt hij: "Je kunt Joep wel uitlenen aan een oud mens, kunnen ze mooi samen wandelen!" Ik zeg: "Héé je bent zelf een oud mens met je 82 jaar!" En toen hebben we samen behoorlijk gelachen.  :biggrin2:
Pauline schreef: Hij heeft inmiddels een bos haar om U tegen te zeggen. Bel ik de trimster om te vragen of ze Joep wel trimmen kan nu hij niet echt kan staan, zegt ze: "Ja hoor, niets anders dan anders, hij wil nooit staan, ligt altijd!"

;D

Afbeelding
wat een mooie foto van Joep
Inmiddels alweer een paar dagen verder en het is wel duidelijk dat Joep echt wel wil, maar vast niet meer doet dan hij kan (logisch). En dat dat wat ik wil, meer is dan dat hij kan (snappen jullie het nog?). Hij heeft behoorlijk ingeboet op spierkracht en is natuurlijk een zwaargebouwde hond, die echt zijn kracht nodig heeft om te kunnen blijven staan. Heel af en toe gaat het goed en probeert hij ook echt wel een paar passen te doen, maar het zal nog steeds veel tijd nodig hebben.

Dinsdag 9 september begint de hydrotherapie, hopen dat dat in ieder geval mee zal werken aan het opbouwen van zijn spierkracht. Verder is Joep gewoon Joep... Lekker eigenwijs en lief.
Ik ben aan het revalideren met 2 nieuwe knieën en ik begrijp Joep helemaal. Die spierkracht is echt niks meer. En ik kan nog bedenken, dat ik moet oefenen al doet het zeer. Ik volg Joep nu al een tijdje en ik geniet van zijn verhalen. En af en toe denk ik dan ook, pootjes omhoog, ik stop er even mee. Geef hem maar een knuffel van mij, het is een dapper beestje.
Klinkt logisch! Als je zelf een hele tijd niet meer loopt, dan moet je dat ook weer rustig opbouwen en echt revalideren. Spierkracht en spiermassa bouwen razendsnel af helaas.... Maar, al met al wel positief dat met hydrotherapie hij weer op de been kan komen. Heel veel succes en dikke knuf!  :-*
Daarnet heeft ie met me gespeeld!!!  :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Hees zichzelf op de poten, heel grappig.... pootje links klapt nog niet vanzelf om maar dan draait hij een beetje en dan staat het goed, maakt een spelbuiging voor me en deed een paar speelse wankele passen. Mijn grote hondenliefde....., wilde me vast een beetje geruststellen! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door