Angelique schreef: Knap...dat is mij al dagen niet geluktWij waren ook al verbaasd en ook nog zonder hond! Dus ik kan wel oprecht zeggen dat we geen hond zijn tegenkomen.....![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Knap...dat is mij al dagen niet geluktWij waren ook al verbaasd en ook nog zonder hond! Dus ik kan wel oprecht zeggen dat we geen hond zijn tegenkomen.....![]()
Pauline schreef: Heerlijk pannenkoeken gegeten in Vledder en met mijn jongens gewandeld op landgoed Bosoord. Zowaar 2 andere wandelaars tegengekomen in bijna anderhalf uur.....Lekker wandelen daar he! Wij lopen daar altijd als we bij een vriendin zijn, haar paard staat daar ook in pension. Heerlijk lopen, heerlijk rustig. Het enigste wat er soms gebeurd is dat er een draver met sulky voorbij komt zetten, maar dat vind ik wel leuk (als ik Oscar goed vast heb![]()
![]()
Mini's 3-tal schreef: Opdracht van vanavond: Ga kratjes laden in Veghel en los die in Goor. Ok, prima. Ik bel op, het zit erin, op naar Goor. Half uur later, kom maar naar de zaak, deze wagen in de hoek en met een andere wagen distributie halen in Vaassen. Ok, komt voor mekaar. Nog een half uur later, je hoeft niet meer naar Vaassen, bel je taxi maar dat ze je op kan halen.Tis net een taxi maar dan groter
Wonderlijke wereld toch, dat transport...
fem fatale schreef: Ik wil een kitten.Ik ook en een puppy.