Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Angelique schreef: Knap...dat is mij al dagen niet gelukt  :biggrin2:
Wij waren ook al verbaasd en ook nog zonder hond! Dus ik kan wel oprecht zeggen dat we geen hond zijn tegenkomen..... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door zhiva
Gisteren om 14.00 vertrokken en pas om 19.00 weer thuis aangekomen. Leuk even stieflief ophalen  :-X
We hebben 2x even de beentjes gestrekt en plaspauze gehad van 5 minuten de rest was dus file rijden en ongelukken omzeilen.
Wat is dat toch dat mensen ineens niet meer normaal kunnen rijden als het regent?  ???

Nou ja, wij zijn dus misschien wat later dan gepland maar heelhuids weer thuis gekomen  :)
Vandaag stieflief een digitale camera gegeven (mijn oude) en erop uit de natuur in. Kind is helemaal happy! En hij maakt nog best leuke plaatjes ook. Eind van de middag heerlijk op het starteiland nog een sateeke gegeten met de mannen. De hondjes hebben zich keurig gedragen. Chakotay vond het pontje geweldig, lekkere mafkees  :biggrin2:
Door Kaela
Pauline schreef: Heerlijk pannenkoeken gegeten in Vledder en met mijn jongens gewandeld op landgoed Bosoord. Zowaar 2 andere wandelaars tegengekomen in bijna anderhalf uur..... ::) :D
Lekker wandelen daar he! Wij lopen daar altijd als we bij een vriendin zijn, haar paard staat daar ook in pension. Heerlijk lopen, heerlijk rustig. Het enigste wat er soms gebeurd is dat er een draver met sulky voorbij komt zetten, maar dat vind ik wel leuk (als ik Oscar goed vast heb  :P)
Door Kaela
OT: wij hebben heerlijk getraind vanavond. We konden lekker buiten. We waren met 1 andere hond, die kenden we nog niet en het was een druktemaker. Dat vond Oscar moeilijk, maar hij kreeg toch vrij snel weer een stukje oplettendheid en concentratie. En jij snapt ein-de-lijk de twist en turn. Nu hebben we die ook alleen zo af en toe eens tijdens de les geoefend, maar hij bleef maar hangen op het begin niveau. En in ene keer valt het kwartje en nu doet ie ze zonder dat ie achter mijn hand aan moet draaien. Nu moet ik alleen nog onthouden welke welke is, want dat moet ik steeds aan de juf vragen  ;D
Door Elvira
vandaag naar de clubmatch van de rasvereniging geweest. Brrrr wat was het koud. Het heeft heel de dag min of meer gemiezerd. Gelukkig waren de resultaten beter dan het weer. Nelson 4U in de veteranen klas (van de 6) en Monty een uitmuntend in een klas van 20. Doordat Nelson geplaatst was moesten we blijven tot de eindkeuring waar je je rozet kreeg en een zak brokken (daar vind ik hier vast geen liefhebbers voor). Daarna naar vrienden met ook 3 goldens op de camping in een (gelukkig verwarwde) voortent gebarbecued met nog een stel andere golden eigenaren. Monty (10 maanden) heeft met zijn 6 weken oudere vriendinnetje rondjes rond de caravan gerend en samen aan een speeltje getrokken. Hij ligt nu bewusteloos.  ;)
Door fem fatale
Nieuwe rolstoel is gearriveerd, 4 maanden te laat, want voetenplank moest aangepast. De voetenplank moet nog steeds aangepast, de zijkanten moeten nog dichtgemaakt en er missen nog afdekdopjes en een batterij....

Maar ik mag de oude houden voor 10% van de nieuwprijs plus btw. Heb ik een reservestoel die past.
Opdracht van vanavond: Ga kratjes laden in Veghel en los die in Goor. Ok, prima. Ik bel op, het zit erin, op naar Goor. Half uur later, kom maar naar de zaak, deze wagen in de hoek en met een andere wagen distributie halen in Vaassen. Ok, komt voor mekaar. Nog een half uur later, je hoeft niet meer naar Vaassen, bel je taxi maar dat ze je op kan halen.

Wonderlijke wereld toch, dat transport...
Door Kim_S
Mini's 3-tal schreef: Opdracht van vanavond: Ga kratjes laden in Veghel en los die in Goor. Ok, prima. Ik bel op, het zit erin, op naar Goor. Half uur later, kom maar naar de zaak, deze wagen in de hoek en met een andere wagen distributie halen in Vaassen. Ok, komt voor mekaar. Nog een half uur later, je hoeft niet meer naar Vaassen, bel je taxi maar dat ze je op kan halen.

Wonderlijke wereld toch, dat transport...
Tis net een taxi maar dan groter  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door