Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Spannend!
Maar passende woning. Dan moet je er in m2 toch heel erg op achteruit gaan?
koekje schreef: Ow jawel. Ik woonde in A'dam op 30 en dat was volgens de omschrijving een huisje voor wel 2 personen.De woningen die als voorbeeld gegeven worden die voor mij als passend worden beschreven zijn 55 tot 70 m2 en 2 slk
Nynke schreef: Ik duim mee voor je !!! Een ander BP-lid woont daar ook weet ik heel toevalligJoh?! Wat leuk!![]()
![]()
Martine-Tom schreef: De woningen die als voorbeeld gegeven worden die voor mij als passend worden beschreven zijn 55 tot 70 m2 en 2 slkAh,d at is heel netjes!
Het is en wijk die op de schop is gegaan, alles is gerenoveerd en er zijn allerlei soorten woningen, van kleine flatjes tot grote eengezinswoningen en alles wat daartussen zit. In het gesprek kan ik aangeven wat mijn wensen zijn en zodra er een woning is die daaraan voldoet krijg ik die toegewezen. Er zullen wel wat concessies gedaan moeten worden maar m2 en benedenwoning zijn soort van grondeisen voor mij, tuin is optioneel, 2e slk is optioneel....en dat is gelukkig dus mogelijk daar. Pure mazzel dus![]()
Martine-Tom schreef: Ennnnn gelukt!!
Geen woningruil, maar gewoon via de sociale huurbaas, ik heb gereageerd op een referentiewoning en ben ingeloot, dat houd in dat ik een uitgebreide intake krijg en aan de hand daarvan een passende woning toegewezen ga krijgen, binnen nu en 6 maanden
Net de vragenlijst teruggestuurd en volgende week naar Rotterdam voor een persoonlijk gesprek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekje schreef: Ah,d at is heel netjes!Ja, echt pure mazzel gewoon!