Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Spannend!

Maar passende woning. Dan moet je er in m2 toch heel erg op achteruit gaan?
Door Martine-Tom
koekje schreef: Spannend!

Maar passende woning. Dan moet je er in m2 toch heel erg op achteruit gaan?
:biggrin2: :P
Ik woon nu op 52m2 dus erg veel kan ik er niet op achteruit  ;D
Door koekje
Ow jawel. Ik woonde in A'dam op 30 en dat was volgens de omschrijving een huisje voor wel 2 personen.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Ow jawel. Ik woonde in A'dam op 30 en dat was volgens de omschrijving een huisje voor wel 2 personen.
De  woningen die als voorbeeld gegeven worden die voor mij als passend worden beschreven zijn 55 tot 70 m2 en 2 slk  :)

Het is en wijk die op de schop is gegaan, alles is gerenoveerd en er zijn allerlei soorten woningen, van kleine flatjes tot grote eengezinswoningen en alles wat daartussen zit. In het gesprek kan ik aangeven wat mijn wensen zijn en zodra er een woning is die daaraan voldoet krijg ik die toegewezen. Er zullen wel wat concessies gedaan moeten worden maar m2 en benedenwoning zijn soort van grondeisen voor mij, tuin is optioneel, 2e slk is optioneel....en dat is gelukkig dus mogelijk daar. Pure mazzel dus  :)
Door Martine-Tom
Nynke schreef: Ik duim mee voor je !!!  Een ander BP-lid woont daar ook weet ik heel toevallig  :P :P
Joh?! Wat leuk!  :P
Door koekje
Martine-Tom schreef: De  woningen die als voorbeeld gegeven worden die voor mij als passend worden beschreven zijn 55 tot 70 m2 en 2 slk  :)

Het is en wijk die op de schop is gegaan, alles is gerenoveerd en er zijn allerlei soorten woningen, van kleine flatjes tot grote eengezinswoningen en alles wat daartussen zit. In het gesprek kan ik aangeven wat mijn wensen zijn en zodra er een woning is die daaraan voldoet krijg ik die toegewezen. Er zullen wel wat concessies gedaan moeten worden maar m2 en benedenwoning zijn soort van grondeisen voor mij, tuin is optioneel, 2e slk is optioneel....en dat is gelukkig dus mogelijk daar. Pure mazzel dus  :)
Ah,d at is heel netjes!
Door Ramses1
Martine-Tom schreef: Ennnnn gelukt!!

Geen woningruil, maar gewoon via de sociale huurbaas, ik heb gereageerd op een referentiewoning en ben ingeloot, dat houd in dat ik een uitgebreide intake krijg en aan de hand daarvan een passende woning toegewezen ga krijgen, binnen nu en 6 maanden  :)

Net de vragenlijst teruggestuurd en volgende week naar Rotterdam voor een persoonlijk gesprek  :) :) :) :) :)
:circle: :circle: :circle:

SUPER! Ben erg blij voor je. Nu hopen dat het eerder nu dan 6 maanden wordt :)
Door Martine-Tom
koekje schreef: Ah,d at is heel netjes!
Ja, echt pure mazzel gewoon!
Had vorige week ook al een woning kunnen hebben maar dat lag in een iets minder fijne wijk die nog niet zo op de schop was geweest als deze dus ben hier heel blij mee!
Door Sonja
Ik dank zelf God op m'n blote knietjes dat ik weg ben uit Rotterdam en ik wil echt nooit, maar dan ook nooit meer terug. Maar als jij daar graag wilt wonen, dan duim ik voor je dat je vindt wat je zoekt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door