Mandarijn schreef: Wat ben ik blij met jullie!!!!! Ik zut in België naar het voetbal te kijken. Dus staat Israël-België op.Aha, daar spannender?
Spanje heeft een keer gescoord maar dat doelpunt werd afgekeurd.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mandarijn schreef: Wat ben ik blij met jullie!!!!! Ik zut in België naar het voetbal te kijken. Dus staat Israël-België op.Aha, daar spannender?
eelke schreef: Aha, daar spannender?Het was spannend. Kompany 2x geel, dus rood en België stond 1-0 voor. Ze moesten nog 30 minuten. Ze hebben het gehaald. Maar het was nog nagelbijten daar.
eelke schreef: Hier geen enkele kaart eigenlijk. Zijn braaf geweest, dat was wel eens anders.Israël-België : Gele kaarten: 3-5 (1x rood vanwege 2 gele kaarten)
eelke schreef: Ja die gaan goed he? Gelukkig is het vanuit hier maar 10 min naar de grens, en ben ik eigenlijk gedeeltelijk belg, een soort van10 minuten???![]()
Mandarijn schreef: 10 minuten???Ja dan ben je een echte nederbelg!
Hier binnen 4 minuten en 1,5km![]()
Ben ik dan een NederBelg?? En ik speel ook nog eens handbal bij een 1e nationale ploeg in België.
eelke schreef: Ja dan ben je een echte nederbelg!Vanavond tijdens voetbal Die verboden vrucht gedronken is bier van de maand (8,5%)
Ik ben er van de week achter gekomen dat ik, sinds ik belgisch bloed heb, ineens van zware bieren hou![]()
Mieke L. schreef: Zou ik dan ook Belgisch bloed hebbenAls je van zware bieren houdt kan dat niet anders Mieke!!![]()
eelke schreef: Ja untappd is leuk he! Zie net dat ik nog 1 biertje moet tot de 200 verschillende. Spannend.Zo ver ben ik nog niet!!!
Mieke da's toch de bloedband die we hebben!
Oh ja, ff kijken, ha!
:robben: :vanpersie: :vangaal:
eelke schreef: Ja untappd is leuk he! Zie net dat ik nog 1 biertje moet tot de 200 verschillende. Spannend.aaaah zo leuk
Mieke da's toch de bloedband die we hebben!
Oh ja, ff kijken, ha!
:robben: :vanpersie: :vangaal: