Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mandarijn schreef: Wat ben ik blij met jullie!!!!! Ik zut in België naar het voetbal te kijken. Dus staat Israël-België op.
Aha, daar spannender?

Spanje heeft een keer gescoord maar dat doelpunt werd afgekeurd.
Door Mandarijn
eelke schreef: Aha, daar spannender?
Het was spannend. Kompany 2x geel, dus rood en België stond 1-0 voor. Ze moesten nog 30 minuten. Ze hebben het gehaald. Maar het was nog nagelbijten daar.
Door Mandarijn
eelke schreef: Hier geen enkele kaart eigenlijk. Zijn braaf geweest, dat was wel eens anders.
Israël-België : Gele kaarten: 3-5 (1x rood vanwege 2 gele kaarten)

Dat is dan toch wat anders. Maar de Belgen staan wel 1e in hun poule.
Door eelke
Ja die gaan goed he? Gelukkig is het vanuit hier maar 10 min naar de grens, en ben ik eigenlijk gedeeltelijk belg, een soort van :P
Door Mandarijn
eelke schreef: Ja die gaan goed he? Gelukkig is het vanuit hier maar 10 min naar de grens, en ben ik eigenlijk gedeeltelijk belg, een soort van :P
10 minuten???

Hier binnen 4 minuten en 1,5km :P :biggrin2:

Ben ik dan een NederBelg?? En ik speel ook nog eens handbal bij een 1e nationale ploeg in België.
Laatst gewijzigd door Mandarijn op di 31 mar 2015, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Mandarijn schreef: 10 minuten???

Hier binnen 4 minuten en 1,5km :P :biggrin2:

Ben ik dan een NederBelg?? En ik speel ook nog eens handbal bij een 1e nationale ploeg in België.
Ja dan ben je een echte nederbelg!

Ik ben er van de week achter gekomen dat ik, sinds ik belgisch bloed heb, ineens van zware bieren hou  ;D
Door Mandarijn
eelke schreef: Ja dan ben je een echte nederbelg!

Ik ben er van de week achter gekomen dat ik, sinds ik belgisch bloed heb, ineens van zware bieren hou  ;D
Vanavond tijdens voetbal Die verboden vrucht gedronken is bier van de maand (8,5%)
Afgelopen vrijdag Deugniet, Averbode en Troubadour Special geproefd. Dan heb ik ook Belgisch bloed. En dat Untappd is echt verslavend Eelke!!!!
Door eelke
Ja untappd is leuk he! Zie net dat ik nog 1 biertje moet tot de 200 verschillende. Spannend.

Mieke da's toch de bloedband die we hebben!

Oh ja, ff kijken, ha!

:robben: :vanpersie: :vangaal:
Door Mandarijn
eelke schreef: Ja untappd is leuk he! Zie net dat ik nog 1 biertje moet tot de 200 verschillende. Spannend.

Oh ja, ff kijken, ha!

Zo ver ben ik nog niet!!!

Ben al blij met "Belgian Holiday level 5"
Door Mieke L.
eelke schreef: Ja untappd is leuk he! Zie net dat ik nog 1 biertje moet tot de 200 verschillende. Spannend.

Oh ja, ff kijken, ha!

aaaah zo leuk  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door