Angelique schreef:Spruitenhussel met uien en hamlapje, onder een korstje van koolraap/knolselderijpuree, afgedekt met geraspte cheddar.Wat eten jullie vandaag?
Stamppot

OT:
Stamppot

(Hutspot met spekjes en rookworst en een goeie lik mosterd)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef:Spruitenhussel met uien en hamlapje, onder een korstje van koolraap/knolselderijpuree, afgedekt met geraspte cheddar.Wat eten jullie vandaag?
MarijeEnBoomer schreef:Pittige andijvie stamppot en de buurvrouw die op de koffie kwam heeft de rest mee voor een kimmetje morgen.Stamppot
MarijeEnBoomer schreef:Pittige andijvie stamppot en de buurvrouw die op de koffie kwam heeft de rest mee voor een kimmetje morgen.Ik heb het niet laten vallen onderweg!
-Saskia- schreef:Ik heb het niet laten vallen onderweg!Heel hard over de pan wrijven? Bij Wodka onder het dekentje? In de sauna zetten?![]()
Hahaha, stond me wel af te vragen hoe ik dit Kimmetje morgen weer op eet-temperatuur krijg morgen. Euh... Help?![]()
EliScooby schreef:Heel hard over de pan wrijven? Bij Wodka onder het dekentje? In de sauna zetten?Op zich allemaal prima opties, dank!
-Saskia- schreef:Op zich allemaal prima opties, dank!Nee joh. Gewoon oldskool. Ik bedacht me net nog: Je kunt het ook op de motor van je auto leggen, beetje tape om te zorgen dat het er niet af valt en tegen de tijd dat je thuis bent, kun je eten. Heb je het graag heel warm, kun je de laatste paar km nog ff 150 rijden ofzo
Ik maar denken aan ouderwetse opties als vuur, oven, magnetron en dat soort rare achterhaalde shit.
Charlie Angel schreef:Nou lekker dan, eet ik eens ongezond, ga je dat als inspiratie zien.Ja, goed he![]()
Vandaag tjap tjoy.