Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef:Spruitenhussel met uien en hamlapje, onder een korstje van koolraap/knolselderijpuree, afgedekt met geraspte cheddar.
Wat eten jullie vandaag?
Stamppot :biggrin2:

OT:
Stamppot :biggrin2:
(Hutspot met spekjes en rookworst en een goeie lik mosterd)
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef:Pittige andijvie stamppot en de buurvrouw die op de koffie kwam heeft de rest mee voor een kimmetje morgen.
Ik heb het niet laten vallen onderweg! :cool:

Hahaha, stond me wel af te vragen hoe ik dit Kimmetje morgen weer op eet-temperatuur krijg morgen. Euh... Help? :-[ ::)
Door EliScooby
-Saskia- schreef:Ik heb het niet laten vallen onderweg! :cool:

Hahaha, stond me wel af te vragen hoe ik dit Kimmetje morgen weer op eet-temperatuur krijg morgen. Euh... Help? :-[ ::)
Heel hard over de pan wrijven? Bij Wodka onder het dekentje? In de sauna zetten?
Door -Saskia-
EliScooby schreef:Heel hard over de pan wrijven? Bij Wodka onder het dekentje? In de sauna zetten?
Op zich allemaal prima opties, dank!

Ik maar denken aan ouderwetse opties als vuur, oven, magnetron en dat soort rare achterhaalde shit.
Door EliScooby
-Saskia- schreef:Op zich allemaal prima opties, dank!

Ik maar denken aan ouderwetse opties als vuur, oven, magnetron en dat soort rare achterhaalde shit.
Nee joh. Gewoon oldskool. Ik bedacht me net nog: Je kunt het ook op de motor van je auto leggen, beetje tape om te zorgen dat het er niet af valt en tegen de tijd dat je thuis bent, kun je eten. Heb je het graag heel warm, kun je de laatste paar km nog ff 150 rijden ofzo :D
Door Mowgli
gisteren: speklapje, gekookte aardappels, kapucijners met spekjes (en veel rauwe ui en picalilly).
Vandaag: een goor en vooral duuuuuur broodje op het vliegveld met een nog duurdere en net zo gore salade.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door