Heeeeee je bent er weer!!!
Veel gemist... uuuhmmmm... ons?

[/quote]
Ja!

Weinig internet, maar dat was ook wel eens lekker. 8)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gonnie schreef: Snackbar?Huispak verruilen voor kleren om naar buiten te gaan, haren uitborstelen en netjes bij elkaar doen, schoenen zoeken en aan, baby wakker maken (slaapt net eindelijk) en huilend (ze houdt niet van wakker gemaakt worden) omknopen. Naar het station lopen om te gaan pinnen. Terug naar de lokale friettent om een kroket te halen. Als tie nog open is.
Gonnie schreef: En een goeie 2e hands?....Wij hebben ook wel eens 2e hands elektrische fietsen, die gewoon nog een paar jaar mee kunnen. Scheelt tochHet zal denkelijk ook wel een tweedehandse worden. Als ik voor een nieuwe moet sparen ben ik nog minstens 5 jaar aan het sparen.![]()
TMG1961 schreef: Het zal denkelijk ook wel een tweedehandse worden. Als ik voor een nieuwe moet sparen ben ik nog minstens 5 jaar aan het sparen.Ik hou het in de gaten voor je Theo......en als je eens tegen een leuke occasion aanloopt, let er dan wel goed op dat de accu goed is. Dat is de grootste kostenpost
Maar ook voor een 2e hands elektrische fiets ben ik nog zeker 2 jaar bezig met sparen. Hier bij de fietsenwinkels staan er vanaf 599 en dan heb je nog niet echt veel soeps