Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Gonnie
[quote="TMG1961"]
Fiets wordt over 2 weken gerepareerd. Aangezien het nog wel best lang duurt voordat ik geld genoeg gespaard heb voor elektrische fiets besloten de huidige te laten maken. Ben nu bijna 1 jaar aan het sparen en zit pas op 200 euro, dus ben nog wel een jaartje of 5 bezig voordat ik genoeg gespaard heb voor een instap modelletje.

Kosten van de reparatie vielen me nog best mee..tussen de 85 en 95 euro.
[/quote]

En een goeie 2e hands?....Wij hebben ook wel eens 2e hands elektrische fietsen, die gewoon nog een paar jaar mee kunnen. Scheelt toch  :)
Door Kaela
Vanmiddag kort stukje met Oscar buitenuit aan de flex gewandeld, vond ie een groot feest! Daarna ziekenbezoek bij schoonmoeders en vervolgens voor het eerst in heel erg lange tijd uit eten geweest met mijn mannetje. Oscar bleef braaf in de auto en wij hadden even tijd voor elkaar. Heerlijk! Nu stikkapot, maar de pijnstiller lijkt al mooi wat te doen bij Oscar, dus ik hoop op een goede nachtrust!
Door Kim_S
[quote="Gonnie"]
En een goeie 2e hands?....Wij hebben ook wel eens 2e hands elektrische fietsen, die gewoon nog een paar jaar mee kunnen. Scheelt toch  :)
[/quote]

Ik voel een lijntje aankomen...  :biggrin2:
Door bloemetje
Tijd voor elkaar is heel belangrijk :-*

Bambi en Theo hadden vandaag ieder een half geitje. Helaas was t voor Bambi te heftig en belande het half verteerde geitje op de vloer. Ze wilde hem ook niet meer dus ze was niet happy. Zonde  :'( De volgende keer maar combineren en anders mag Theo de rest.
Door Nadia
Agghrrr irritant!! De laptop heeft een update.. Alleen zat er een foutje in. De muispad staat op "australisch scrollen" en dat werkt precies andersom.. En hij kan niet omgezet worden..
Is even wennen zeg maar :D
Door Gonnie
[quote="Nadia"]
Agghrrr irritant!! De laptop heeft een update.. Alleen zat er een foutje in. De muispad staat op "australisch scrollen" en dat werkt precies andersom.. En hij kan niet omgezet worden..
Is even wennen zeg maar :D
[/quote]

Huh...dus letterlijk de down under...... 8)
Door koekje
Gonnie schreef: Snackbar?
Huispak verruilen voor kleren om naar buiten te gaan, haren uitborstelen en netjes bij elkaar doen, schoenen zoeken en aan, baby wakker maken (slaapt net eindelijk) en huilend (ze houdt niet van wakker gemaakt worden) omknopen. Naar het station lopen om te gaan pinnen. Terug naar de lokale friettent om een kroket te halen. Als tie nog open is.
Nah, iets teveel moeite.
Door TMG1961
Gonnie schreef: En een goeie 2e hands?....Wij hebben ook wel eens 2e hands elektrische fietsen, die gewoon nog een paar jaar mee kunnen. Scheelt toch  :)
Het zal denkelijk ook wel een tweedehandse worden. Als ik voor een nieuwe moet sparen ben ik nog minstens 5 jaar aan het sparen.
Maar ook voor een 2e hands elektrische fiets ben ik nog zeker 2 jaar bezig met sparen. Hier bij de fietsenwinkels staan er vanaf 599 en dan heb je nog niet echt veel soeps
Door Gonnie
TMG1961 schreef: Het zal denkelijk ook wel een tweedehandse worden. Als ik voor een nieuwe moet sparen ben ik nog minstens 5 jaar aan het sparen.
Maar ook voor een 2e hands elektrische fiets ben ik nog zeker 2 jaar bezig met sparen. Hier bij de fietsenwinkels staan er vanaf 599 en dan heb je nog niet echt veel soeps
Ik hou het in de gaten voor je Theo......en als je eens tegen een leuke occasion aanloopt, let er dan wel goed op dat de accu goed is. Dat is de grootste kostenpost  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door