Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Als je je familie een jaar niet gezien hebt, heb je inderdaad nogal wat in te halen.

Maar het feit dat er tussendoor toch nog wel geappt wordt, is toch ook mooi? Geniet van deze appjes/momentjes. En straks, als ze weer terug in NL is, kunnen jullie weer fijn bij elkaar zijn.
sam28 schreef: do 30 dec 2021, 13:14 Mijn date zit nu bijna een week bij haar ouders en familie in het buitenland. Ik merk dat ik haar super leuk vind en er niet goed tegen kan dat ze weinig appt.
Rationeel snap ik het wel, ze heeft haar familie een jaar niet gezien en is volledig opgeslokt door ouders, broer, neefjes, haar eigen kinderen, de rest van haar familie en oude vrienden en bekenden. Ik snap het wel.
Maar ik word er ook onzeker van. ;D Haar land van herkomst staat niet bekend om een veilig LHBTIQ+ klimaat, dat zal denk ik ook haar 'afstand' in app verklaren. Ik app haar 1a2x per dag en zij appt mij ook 1a2x per dag, ook uit zichzelf. Stuurt me een foto van haar en een vriendin die ze al 3jr niet heeft gezien, van haar kinderen die op ijsweggetjes glijden. Schrijft me dingen dat ze me alles zal vertellen als ze terug is. Maar er blijft een soort afstand in zitten die op zich dus wel rationeel te verklaren is.

Maar goed, die knagende onzekerheid van de eerste periode. ;D ;D En wat heb ik haar nu gezien. 2x 6uur gewandeld en ze heeft een keer voor me gekookt bij haar thuis.
Gelukkig mag ik straks werken. ;D ;D
Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat. ;D

Lijkt me een goed idee, gaan werken! :P ;D
Door Lizzy
Anne in Zweden schreef: do 30 dec 2021, 15:42 Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat. ;D

Lijkt me een goed idee, gaan werken! :P ;D
Hahaha, terwijl ik jouw bericht zat te lezen Sam, dacht ik precies dit :biggrin2:
Door sam28
:2funny: :2funny: :2funny:

Ik bedacht me dat ook toen ik typte.

We hebben volgende week woensdag of donderdag weer een date. Ze komt maandag terug en de kinderen zijn er dan tot woensdagochtend.
Door hannabelgje
Anne in Zweden schreef: Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat. ;D

Lijkt me een goed idee, gaan werken! Afbeelding ;D
Ik hoef daar niet verliefd voor te zijn Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
Nou mijn jaar startte met mannen lol. Voor het slapen videobellen met de laatste date en vanmorgen gebeld met mijn "ex" waar ik nog contact mee heb. Leuke start van het jaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door sam28
Gister met een collega:

Collega; ga je nog wat doen in je weekend?
Ik; ja, zaterdag een 5e date, we gaan wandelen in het bos.
Collega; oh, ik zou een plan B maken want het gaat heel veel regenen.
Ik; Ooh komt wel goed.
Collega is even stil en zegt dan; ach misschien heeft samen ontzettend nat worden ook wel wat.

De koffie spoot mijn neus uit. :2funny:
De koffiekamer zat best vol en iedereen lag in een stuip ;D ;D

Dus Hannah.. :biggrin2: :biggrin2:
Door sam28
Hoe was je wandeling Hannah?

Mijn date was weer super leuk!! Ze is blijven slapen :biggrin2:
Woensdag zie ik haar weer na mijn werk en blijf ik daar slapen.
Heel veel gekletst, super lang gewandeld en lekker gegeten. En ook uitgesproken dat we elkaar heel heel leuk vinden (en het ook wel eng vinden). Voor haar is het eng omdat ze gewend is aan het jaagspelletje. Iemand die emotioneel niet beschikbaar is najagen. En toen was ik er. :biggrin2: En ook dat zij alles over analyseert (en vastdraait) en ik heel praktisch ben. Het geeft haar rust vertelde ze maar tegelijk is ze dan bang dat we niet bij elkaar passen. Ik vroeg haar of ze liever iemand had die ook alles zo over analyseerde, maar dat was toch niet zo ;D En het moge duidelijk zijn dat ze me nog niet goed kent want analyseren en vastdraaien is mij ook niet heel vreemd. ;D

Ik heb hele andere angsten en zorgen. :biggrin2: Veel meer praktisch. Siepie is bang voor kinderen en ze heeft er 2.. En als ik meer in Amsterdam ga zijn, zijn de katten meer alleen en dat vind ik vreselijk zielig. :biggrin2:
Ja, ik kom weer direct met raad. ::)
Ik ben ook heel erg blij voor je, want het klinkt heel erg goed en leuk.

Hoe oud zijn de kindjes? En kennen ze dieren of compleet niet?
Siep is ook erg voergericht he. Hier is Cuzco van zijn bezoek-angst af geraakt door het bezoek snoepjes te laten geven. Ging heel snel eigenlijk, dat z'n angst over ging. :P
Maar veel hangt van de kinderen af. Of ze haar kunnen respecteren, en rustig zijn, of meteen willen aaien ed. Dat moeten ze maar met Cato doen he.

En qua alleen zijn, ze hebben nu gelukkig elkaar. Dat scheelt al veel. Tuurlijk zullen ze je wel missen maar ze hebben toch goed gezelschap.
Door sam28
Aankomende week komt er op beide dagen iemand een paar uur bij Cato en siepie :biggrin2: via cat in a flat. Ze is wel vaker geweest.
Fijn dat dat kan.

Siepie duikt weg, diep onder de dekens en veel stress. Das super zielig. Kinderen zijn 7 en 9. Ze hebben cavia's. :biggrin2: geen idee hoe druk ze zijn. Ik heb ze nog niet ontmoet. Lijkt me ook wat vroeg ondanks dat het lesbian dating is en in de clichés wel een kern van waarheid zit ;D ;D
We hebben het ook nog niet gehad over wat we willen, samenwonen of niet. Ik kan me wel voorstellen dat ik over een of twee jaar een woning zoek in Amsterdam als het leuk blijft. Ik werk er ook. :biggrin2: en ik heb mezelf beloofd niet weer zonder huis te komen

Maar je tip over voertjes geven ga ik doen! Siepie heeft toch wel de neiging om weg te gaan als er bezoek is. In oude huis in begin ook. Duurde een jaar en toen ontdooide ze. Lijkt nu wel een soort terugval.
Door Ronald
Wat ontzettend leuk, Sam!

En ja, ook spannend. Drempels zijn er om genomen te worden hè, zeker zolang het geen muren zijn. En kennelijk vinden jullie het allebei spannend.

Probeer vooral te genieten van het moment. De rest komt wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door