Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sam28 schreef: ↑do 30 dec 2021, 13:14 Mijn date zit nu bijna een week bij haar ouders en familie in het buitenland. Ik merk dat ik haar super leuk vind en er niet goed tegen kan dat ze weinig appt.Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat.
Rationeel snap ik het wel, ze heeft haar familie een jaar niet gezien en is volledig opgeslokt door ouders, broer, neefjes, haar eigen kinderen, de rest van haar familie en oude vrienden en bekenden. Ik snap het wel.
Maar ik word er ook onzeker van.Haar land van herkomst staat niet bekend om een veilig LHBTIQ+ klimaat, dat zal denk ik ook haar 'afstand' in app verklaren. Ik app haar 1a2x per dag en zij appt mij ook 1a2x per dag, ook uit zichzelf. Stuurt me een foto van haar en een vriendin die ze al 3jr niet heeft gezien, van haar kinderen die op ijsweggetjes glijden. Schrijft me dingen dat ze me alles zal vertellen als ze terug is. Maar er blijft een soort afstand in zitten die op zich dus wel rationeel te verklaren is.
Maar goed, die knagende onzekerheid van de eerste periode.![]()
En wat heb ik haar nu gezien. 2x 6uur gewandeld en ze heeft een keer voor me gekookt bij haar thuis.
Gelukkig mag ik straks werken.![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: ↑do 30 dec 2021, 15:42 Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat.Hahaha, terwijl ik jouw bericht zat te lezen Sam, dacht ik precies dit![]()
Lijkt me een goed idee, gaan werken!![]()
![]()
Anne in Zweden schreef: Klinkt als een volkomen normale verliefdheid-volgens-het-boekje: de hele dag zoeken naar de miniemste bewijzen dat de ander net zo verliefd is op jou als jij op de ander, de hele dag nerveus zijn omdat je overal bewijzen ziet dat de ander minder verliefd is op jou dan jij op de ander, de hele dag mijmeren, rationaliseren, twijfelen, rinse and repeat.Ik hoef daar niet verliefd voor te zijn![]()
Lijkt me een goed idee, gaan werken!![]()