Pluto schreef: Dat zijn van die kleinigheden, daar letten enkel en alleen kniesoren op!Ja, jeetje. Dat zijn van die details, daar kun je toch geen rekening mee houden.
![]()
Ze zwemmen maar een stukje.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pluto schreef: Dat zijn van die kleinigheden, daar letten enkel en alleen kniesoren op!Ja, jeetje. Dat zijn van die details, daar kun je toch geen rekening mee houden.
![]()
K&D schreef: Ja, jeetje. Dat zijn van die details, daar kun je toch geen rekening mee houden.En als-t-ie nog niet volgeladen is, kan het schip dus wel naar Den Helder. Maar daar zijn de kades dan weer niet geschikt voor al het zware materieel wat er op zou moeten...
Ze zwemmen maar een stukje.
![]()
Ronald schreef: En als-t-ie nog niet volgeladen is, kan het schip dus wel naar Den Helder. Maar daar zijn de kades dan weer niet geschikt voor al het zware materieel wat er op zou moeten...Na denken is niet het sterkste punt van de politici in den haag en de marine top
Nee, hier is goed over nagedacht!
TMG1961 schreef: Na denken is niet het sterkste punt van de politici in den haag en de marine top
-Saskia- schreef:Hmm... maar hier staan ze èn aan de wal, èn aan boord!Iets met "beste stuurlui" en zo... 8)
Ronald schreef: Hmm... maar hier staan ze èn aan de wal, èn aan boord!Je weet dat we over die laatste omschrijving van dit kabinet van mening verschillen. Gelukkig zitten jij en Theo daarin meer op één lijn.
Voor zo'n uitgave van € 400 miljoen mag je toch verwachten dat er beter nagedacht wordt. Maar, zoals Theo zo treffend uitdrukt, in dit kabinet van korte termijn-beslissingen is nadenken over gevolgen niet het allersterkste punt...![]()
-Saskia- schreef: Je weet dat we over die laatste omschrijving van dit kabinet van mening verschillen. Gelukkig zitten jij en Theo daarin meer op één lijn.Verschillen van mening mag toch? Dat houdt de discussie erin!![]()
![]()
Ronald schreef: Verschillen van mening mag toch? Dat houdt de discussie erin!Ja! Ik vind van mening verschillen alleen maar goed! Was opbouwend bedoeld.
Ennuh... als ik even kijk naar de besluiten die rechtstreeks betrekking hebben op de organisatie waar ik werk, is het toch heel veel van"oh ja, doen!", "Nah... toch maar niet" of "Oeps". En daar baseer ik (een deel van) mijn mening op![]()
*Dorothea* schreef: Zo ik heb ook eens een dagje vrijCrackertje met kaas?
(alleen geen ontbijt)
-Saskia- schreef: Crackertje met kaas?Nah ik sla wel even over, had gisteravond om 23.00 uur m'n diner, dus het eetritme is wat verstoort...![]()