Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

K&D schreef: Ja, jeetje. Dat zijn van die details, daar kun je toch geen rekening mee houden.
Ze zwemmen maar een stukje.
:biggrin2:
En als-t-ie nog niet volgeladen is, kan het schip dus wel naar Den Helder. Maar daar zijn de kades dan weer niet geschikt voor al het zware materieel wat er op zou moeten...

Nee, hier is goed over nagedacht!
Wij gaan straks met de jongens en mensenvrienden naar Vilsteren. Rond kijken op het landgoed, de molen bekijken en (hoe kan het ook anders) wandelen. Waarschijnlijk langs een dode zijtak van de Vecht, maar er zijn ook vele andere opties. In de loop van de dag ergens een hapje eten, wordt genieten!!! Fijne zondag allemaal.  :-*
Proberen of Wodka d'r schaapje vandaag in de zon droog wil worden.  ::)
Gisteren gewassen, maar natuurlijk niet droog gisteren. Een biabed zonder schaapje is not done volgens de taart, dus heeft ze uit protest vannacht op haar kussen in de gang geslapen. Eigenwijs ding.  :biggrin2:
Ronald schreef: En als-t-ie nog niet volgeladen is, kan het schip dus wel naar Den Helder. Maar daar zijn de kades dan weer niet geschikt voor al het zware materieel wat er op zou moeten...

Nee, hier is goed over nagedacht!
Na denken is niet het sterkste punt van de politici in den haag en de marine top
-Saskia- schreef: :g: Iets met "beste stuurlui" en zo...  8)
Hmm... maar hier staan ze èn aan de wal, èn aan boord!

Voor zo'n uitgave van € 400 miljoen mag je toch verwachten dat er beter nagedacht wordt. Maar, zoals Theo zo treffend uitdrukt, in dit kabinet van korte termijn-beslissingen is nadenken over gevolgen niet het allersterkste punt...  ::)
Ronald schreef: Hmm... maar hier staan ze èn aan de wal, èn aan boord!

Voor zo'n uitgave van € 400 miljoen mag je toch verwachten dat er beter nagedacht wordt. Maar, zoals Theo zo treffend uitdrukt, in dit kabinet van korte termijn-beslissingen is nadenken over gevolgen niet het allersterkste punt...  ::)
Je weet dat we over die laatste omschrijving van dit kabinet van mening verschillen. Gelukkig zitten jij en Theo daarin meer op één lijn.  :biggrin2: ;)
-Saskia- schreef: Je weet dat we over die laatste omschrijving van dit kabinet van mening verschillen. Gelukkig zitten jij en Theo daarin meer op één lijn.  :biggrin2: ;)
Verschillen van mening mag toch? Dat houdt de discussie erin!

Ennuh... als ik even kijk naar de besluiten die rechtstreeks betrekking hebben op de organisatie waar ik werk, is het toch heel veel van"oh ja, doen!", "Nah... toch maar niet" of "Oeps". En daar baseer ik (een deel van) mijn mening op  :biggrin2:
Ronald schreef: Verschillen van mening mag toch? Dat houdt de discussie erin!

Ennuh... als ik even kijk naar de besluiten die rechtstreeks betrekking hebben op de organisatie waar ik werk, is het toch heel veel van"oh ja, doen!", "Nah... toch maar niet" of "Oeps". En daar baseer ik (een deel van) mijn mening op  :biggrin2:
Ja! Ik vind van mening verschillen alleen maar goed! Was opbouwend bedoeld.
Over het niet doorvoeren van beslissingen binnen jouw organisatie, de mogelijkheid wordt wel geschapen "doen!" te doen. Dat het niet wordt doorgezet, is een gemiste kans in veel gevallen. Maar in mijn opinie niet direct te wijten aan een "kabinet van korte-termijn-oplossingen".
Ondernemen zit niet bij iedereen in de genen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door